کدخبر :306172 پرینت
28 مرداد 1403 - 09:48

معتمدی: دکتر هاشمی برای اجرای برنامه ها کار سختی پیش رو دارد

معتمدی، وزیر پیشین ارتباطات، گفت: برنامه های اعلام شده توسط دکتر ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه رای اعتماد خوب بود ولی برای اجرای آنها کار سختی پیش رو دارد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر سیدستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان جلسه علنی روز گذشته (27 مرداد ماه) مجلس، برنامه هایش را برای این وزارتخانه ارائه کرد.

در همین راستا، دکتر سید احمد معتمدی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در ارزیابی توضیحات دکتر سیدستار هاشمی، اظهار کرد: از نظر بنده صحبت‌های خوبی توسط دکتر ستار هاشمی مطرح شد و به موضوعات مهمی همچون اقتصاد دیجیتال و فیلترینگ نیز اشاره شد.

وی، ادامه داد: برنامه‌های اعلام شده توسط دکتر ستار هاشمی قابل قبول هستند، اما اجرا کردن آنها کار دشواری می باشد و دکتر هاشمی کار سختی در پیش دارد.

استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تاکید کرد:با خروج شرکت‌های مخابراتی از وزارت ارتباطات، دیگر ابزار لازم حوزه، در اختیار آنها نیست، اما با این حال دکتر هاشمی می‌تواند قدم‌های مثبتی در این راستا بردارد و اگر تلاش شود قابل اجرا خواهد بود.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.