کدخبر :306169 پرینت
28 مرداد 1403 - 09:18

حمایت شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات از ستار هاشمی

رئیس شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران، در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن حمایت از دکتر ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، او‌ را فردی مشرف بر ساختار وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه و همچنین مسلط بر فناوری های نوین معرفی کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، رصا پایست،رئیس شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران در نامه ای خطاب به قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حمایت از ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات آورده است:

از آنجا که در مراحل بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور محترم آگاهی هرچه بیشتر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از نظر و دیدگاه اهل فن و بدنه متخصص اجرایی دستگاه مربوطه می تواند رهگشا باشد، به استحضار می‌رسانیم با تکیه بر کار کارشناسی انجام شده در انتخاب و بررسی سوابق علمی و اجرایی و میزان اشراف بر توانمندی‌ها و مشکلات به‌ویژه نیروی انسانی وزارت ارتباطات و دستگاه‌های تابعه و پیچیدگی‌ها و الزامات به‌کارگیری فناوری‌های جدید از جمله هوش مصنوعی، ارتباطات ماهواره ای و ... در صنعت ارتباطات کشور، 

جناب آقای دکتر ستار هاشمی

کفایت لازم برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دارا می باشند. امیدواریم با تائید نمایندگان محترم، فرصت متحول کردن این وزارت و صنعت ارتباطات کشور را پیدا کنند. از جنابعالی تقاضا داریم دستور فرمائید مراتب به استحضار نمایندگان محترم برسد.

نامه

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.