کدخبر :306168 پرینت
28 مرداد 1403 - 09:06

انجام 175 کیلومتر میکروداکت گذاری فیبرنوری در شهر اردبیل؛ تاکنون

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر اردبیل با روند اجرائی خوبی در حال اجراست، به طوری‌ که به میزان 112 کیلومتر حفاری، 175 کیلومتر میکروداکت گذاری و تعداد 191 دستگاه FAT و تعداد 132 هندهول نصب شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، با حضور شهریار سرداری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل؛ مهران ناظر، مدیرکل پست؛ بهنام هشترودی، مدیر امور شعب پست بانک و سایر اعضا پنجمین جلسه شورای راهبری مدیریت فاوای استان اردبیل به منظور بررسی و هماهنگی پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در سالن جلسات اداره‌کل فاوا برگزار شد.

سرداری با اشاره به راه اندازی چند سایت ارتباطی جدید در روستاهای استان اردبیل تصریح کرد: پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهر اردبیل با روند اجرائی خوبی در حال اجراست به طوریکه به میزان 112 کیلومتر حفاری، 175 کیلومتر میکروداکت گذاری و تعداد 191 دستگاه FAT و تعداد 132 هندهول نصب شده است.

وی افزود: در جهت تسریع در روند ایجاد زیرساخت های ارتباطی مقرر شد شرکت ایرانسل(منطقه شمالغرب) فهرست و محلهای مورد نظر خود جهت احداث سایتهای شهری را که با ممانعت روبرو هستند به این اداره کلارائه کرده تا ضمن بررسی آن نسبت به رفع موانع اقدام کند.

مدیرکل ارتباطات استان اردبیل اظهار کرد: در راستای رفاه حال همشهریان، شرکت ایرانسل ملزم شد  نسبت به راهیابی شماره تماس 115 اورژانس به مراکز و پایگاههای امدادی بخش خورش رستم خلخال با اورژانس استان اردبیل هماهنگی های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.