کدخبر :305431 پرینت
14 مرداد 1403 - 14:49

ارتقاء حوزه تبلیغات در کشور؛ با رونمایی از سامانه تبلیغات

نظر به تکمیل مرحله صدور مجوز فعالیت سامانه جامع تبلیغات کشور، رونمایی از این سامانه به منظور ارتقاء حوزه تبلیغات در کشور با حضور معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب و فعالان حوزه تبلیغات صورت گرفت.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، نظر به تکمیل مرحله صدور مجوز فعالیت سامانه جامع تبلیغات کشور طی مراسمی با حضور دکتر فرشاد مهدی پور، معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب و فعالان حوزه تبلیغات از این سامانه رونمایی شد.

فرشاد مهدی پور در این مراسم، اظهار کرد: تمام موفقیت های این حوزه ماحصل همکاری و کار تیمی است.

وی، ادامه داد: سامانه تبلیغات از گذشته فعالیت داشته است و به مرور دستورالعمل‌ها و قوانینی ایجاد و در آن اعمال شده است و تلاش می‌کنیم که تجارب گذشته نیز حفظ شود تا در نهایت نواقص موجود‌ کاهش یابد.

معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خاطرنشان کرد: در مجموعه معاونت امور رسانه ای و تبلیغات دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی به تبلیغات در همه حوزه ها توجه ویژه‌ای شده است و هدف ما ارتقا جایگاه تبلیغات در کشور است و در همین راستا با مدیران کانون تبلیغات چندین استان کشور نیز به گفت‌وگو پرداخته ایم.

وی، تاکید کرد: با کمک سامانه تبلیغات که امروز رونمایی شد، قرار است بخشی از مشکلات را رفع کنیم و اتصالات از بالا به پایین را در استان‌ها مرتفع کنیم، چراکه تمامی این موارد نیازمند سامانه و ساماندهی بود و امیدوارم بتوانیم ظرفیت تبلیغات را در کشور توسعه دهیم.

فرشاد پور، اشاره کرد: باید به آینده حوزه تبلیغات در کشور فکر کرد و تمرکز ما بعد از رونمایی از سامانه تبلیغات، انجام و تحقق مواردی در حوزه تبلیغات است تا آنها را به سرانجام برسانیم.

مراسم

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.