کدخبر :305123 پرینت
08 مرداد 1403 - 09:04

انتشار گزارش جامع موبایل مارکتینگ ایران؛ همراه اول پراستفاده‌ترین اپراتور

براساس اطلاعات ثبت شده در گزارش جامع موبایل مارکتینگ ایران که بر اساس داده‌های سال ۱۴۰۲ در گزارش سالانه ادتریس منتشر شده، در میان اپراتورهای همراه بررسی شده، همراه اول در مجموع تمامی دسته‌‌بندی‌های مورد نظر این گزارش، از «خرید» گفته تا «سبک زندگی»، پراستفاده‌ترین اپراتور بوده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ادتریس یک پلتفرم اتریبیشون و انالیتیکس اپلیکیشن است که به عنوان واسط بین اپلیکیشن‌ها و تبلیغ دهنده‌ها قرار می‌گیرد. کاربری اصلی پلتفرم های اتریبیشون در سه زمینه شناسایی منابع نصب کاربران، تحلیل رفتار کاربران داخل اپلیکیشن به تفکیک منابع نصب و شناسایی نصب های تقلبی خلاصه می گردد.

گزارش جامع موبایل مارکتینگ ایران به بررسی دقیق و جامع بازار موبایل مارکتینگ در ایران بر اساس داده‌های سال ۱۴۰۲ می‌پردازد.

سامسونگ پرطرفدارترین برند در میان گوشی‌های ثبت‌شده در ادتریس

سامسونگ

بخش دیگری از یافته‌های این گزارش نشان می‌دهد از مجموع دستگاه‌هایی که در ادتریس ثبت شده، بیشترین تعداد دستگاه متعلق به برند سامسونگ و پرطرفدارین مدل گوشی سامسونگ A12 است.

سامسونگ و همراه اول، پرطرفدارترین‌ها

اپراتورها

همچنین از مجموع دستگاه‌های ثبت‌شده در ادتریس، دستگاه‌های برند سامسونگ بیشتر از همه بوده‌اند، اما در میان گوشی‌های سامسونگ نیز گوشی گلکسی A12 سپس گوشی‌های A10 و A14 پرطرفدارترین گوشی‌ها بوده‌اند. البته افزایش سهم بازار شیائومی نیز قابل‌توجه است.

در میان اپراتورها نیز همراه اول در مجموع تمامی دسته‌ها پراستفاده‌ترین اپراتور بوده است.

اپراتورها

بر اساس گزارش مذکور، کاربران، چه در زمان نصب یک اپلیکیشن چه در زمان استفاده از آن، بیشتر از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند. در واقع، هنگام نصب اپلیکیشن میزان استفاده از اینترنت همراه ۶۹ درصد و میزان استفاده از اینترنت ثابت ۳۰ درصد است.

اینترنت

در زمان استفاده از اپ نیز میزان استفاده از اینترنت موبایل ۶۲ درصد و میزان استفاده از وای‌فای ۳۷ درصد است.

انتهای پیام

گزارش از زهرا طاهری

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.