کدخبر :304943 پرینت
04 مرداد 1403 - 11:17

شماره تلفن اعلام خرابی برق چند است؟

در روزهای اخیر قطعی برق در برخی مناطق کشور، مردم را دچار سردرگمی کرده است؛ اگرچه شرکت توزیع نیروی برق اعلام کرده که مردم در صورت بروز هرگونه خاموشی موردی و یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریت های برق (۱۲۱) اعلام کنند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، در زمان قطعی برق، درصورتی‌که از قطع بودن برق از سمت اداره برق اطمینان حاصل کردیم، کافی است که با شماره تماس 121 که شماره تماس سامانه فوریت‌های برقی است، تماس حاصل فرمایید و با انتخاب گزینه‌ی مربوطه مشکل خود را اطلاع‌رسانی و منتظر پیگیری از سمت این اداره باشید.

مواردی انتخابی در تلفن گویا به‌ شرح ذیل است:

1_ قطعی برق

2_حادثه برقی

3_سایر موارد

پیگیری قطعی برق با نصب اپلیکیشن برق من

در قابلیت جدید اپلیکیشن برق من، هموطنان می توانند برای اعلام قطعی برق محل سکونت خود بدون اتصال به اپراتور، با وارد کردن شناسه قبض یا شماره تلفن همراهی که صورتحساب برق به آن پیامک می شود، خاموشی خود را ثبت کنند.

پس از وارد کردن شناسه قبض یا شماره تلفن همراه، قطعی برق آن منطقه در سامانه ثبت و پیگیری می شود و همچنین مشترکین علاوه بر اعلام خاموشی معابر و خرابی شبکه، می توانند از خاموشی های ساعات آینده در این سامانه نیز مطلع شوند.

گفتنی است؛ این سامانه به گونه ای بروز رسانی شده تا در صورت اشغال بودن خطوط، تماس گیرندگان بدون قرارگرفتن در صف انتظار بتوانند درخواست های خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.