کدخبر :304203 پرینت
21 تیر 1403 - 09:31

معرفی کامل هتل گرند پارک آنتالیا

هتل گرند پارک لارا آنتالیا یکی از هتل‌های لوکس و مجهز در این شهر است که اگر به‌دنبال اقامت آرام هستید و بودجه کافی در اختیار دارید، به شما توصیه می‌شود.

متن خبر

گزارش آگهی/ آنتالیا یکی از مقاصد جذاب برای تعطیلات عالی و آرامش‌بخش در ترکیه است که برای اقامت در آن انتخاب‌های زیادی وجود دارد. از هتل‌های اقتصادی گرفته تا هتل‌های لوکس و گران‌قیمت را می‌توانید جهت اقامت در این شهر انتخاب کنید و این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد. هتل گرند پارک لارا آنتالیا یکی از هتل‌های لوکس و مجهز در این شهر است که اگر به‌دنبال اقامت آرام هستید و بودجه کافی در اختیار دارید، به شما توصیه می‌شود. در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد این هتل ارائه خواهیم کرد.

معرفی هتل گرند پارک آنتالیا

هتل گرند پارک آنتالیا، هتلی 5 ستاره است که در 16 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس در سال 2013 ساخته شده و چیزی حدود 35000 متر مربع وسعت دارد؛ به‌همین دلیل به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های منطقه نیز شناخته می‌شود. بنای هتل شامل 4 سازه مجزا است که دارای 9 طبقه بوده و اتاق‌ها و واحدهای اقامتی در آ‌ن‌ها قرار دارند.

این هتل یکی از انتخاب‌های اصلی گردشگرانی است که به ترکیه و آنتالیا سفر می‌کنند و علت این موضوع فاصله کمی است که هتل با جاذبه‌های تفریحی و گردشگری آنتالیا دارد. فاصله هتل گرند پارک تا جاذبه‌هایی مانند پارک پروانه، پارک ساحلی لارا، باشگاه گلف و دروازه هادیان تنها چند دقیقه است و برای تماشای برخی از آن‌ها حتی نیازی به وسیله نقلیه ندارید.

امکانات رفاهی هتل گرند پارک

هتل گرند پارک یکی از بهترین هتل‌ های آنتالیا از نظر امکانات رفاهی و ورزشی است. وجود تجهیزات مختلف و امکانات متعدد، نیاز به خروج از هتل در بسیاری از موارد را کاهش می‌دهد. این هتل دارای حمام ترکی، سونا و جکوزی، سالن اختصاصی برای ورزش بدنسازی، اتاق ماساژ، استخر روباز و سرپوشیده بزرگسالان و استخر مخصوص کودکان است.

البته امکانات هتل به موارد گفته شده محدود نمی‌شوند و با اقامت در آن می‌توانید از امکانات دیگری مانند بیلیارد و بولینگ در ساحل اختصاصی، زمین والبیال، فروشگاه اختصاصی برای خرید مایحتاج روزمره و سوغاتی، آرایشگاه و ساحل اختصاصی نیز بهره‌مند شوید.

از امتیازات این هتل می‌توان به تسلط کارمندان در زبان‌های مختلف اشاره کرد. باتوجه به اینکه بیشتر مسافران هتل از کشورهایی مانند روسیه، ایران، آلمان و... هستند، تقریبا تمام کارکنان به سه زبان ترکی، روسی و انگلیسی تسلط دارند.

هتل

رستوران‌ها در هتل گرند پارک

در هتل 5 ستاره گرند پارک آنتالیا، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی وجود دارند که منویی کامل از غذاهای فرنگی و محلی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این هتل دارای 4 رستوران است که یکی از آن‌ها به‌صورت بوفه و 3 مورد بعدی به‌صورت آلاکارته خدمات ارائه می‌دهند. در این هتل همچنین 4 کافه هم وجود دارد که یکی از آن‌ها در مجاورت استخر قرار دارد و می‌توانید انواع نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را در آن سفارش داده و در کنار استخر نوش جان کنید. در کافه‌های هتل، هم دسرها و نوشیدنی‌های محلی و هم دسرها و نوشیدنی‌های بین‌المللی سرو می‌شوند.

اگر اهل ماجراجویی هستید، می‌توانید وعده‌های غذایی را در خارج از هتل هم سرو کنید. موقعیت قرارگیری این هتل به‌گونه‌ای است که در نزدیکی آن رستوران‌ها و کافه‌های زیادی را پیدا می‌کنید که در صورت تمایل امکان صرف غذا در آن‌ها نیز وجود دارد. توصیه می‌کنیم انواع غذاها و نوشیدنی‌های محلی ترکیه را در رستوران‌ها و کافه‌های داخل یا خارج هتل امتحان کنید.

اتاق‌های هتل گرند پارک

هتل گرند پارک لارا در آنتالیا دارای 896 واحد اقامتی است که به اتاق‌ و سوئیت تقسیم می‌شوند. سوئیت‌ها نسبت به اتاق‌ مجهزتر بوده و تقریبا امکانات یک خانه در آن‌ها وجود دارد؛ البته این موضوع به معنی مجهز نبودن اتاق‌ها نیست و در تمام واحدهای اقامتی، امکاناتی وجود دارد که به‌طور کامل نیازهای شما را فراهم می‌کنند. سیستم تهویه هوای مطبوع یکی از امکانات ثابت در تمام اتاق‌ها است. مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون LED با آنتن ماهواره‌ای، حمام شخصی و لوازم بهداشتی رایگان از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های هتل گرند پارک هستند. جزئیات اتاق‌های این هتل به شرح زیر است:

  • اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره
  • اتاق اکونومی دوبل دو نفره با دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره و امکان اضافه کردن سرویس اضافه
  • اتاق معمولی چهار نفره با دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره
  • اتاق دلوکس خانوادگی دو نفره با دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره
  • اتاق پرومو خانوادگی چهار فره با دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره
  • سوئیت خانوادگی شش نفره با دو تخت تک نفره، یک تخت دو نفره و دو مبل تخت‌خواب‌شو

بسته به اینکه رزرو اتاق را در کدام ساختمان انجام دهید، ممکن است اتاق شما دارای تراس بوده و منظره آن رو به دریا باشد یا منظره‌ای رو به پارک و محوطه اطراف هتل داشته باشید.

هتل

تجربه اقامت آرامش‌بخش و عالی در هتل گرند پارک آنتالیا

در میان انواع هتل های آنتالیا، هتل گرند پارک آنتالیا یکی از بهترین‌ها است؛ زیرا تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت در آن وجود دارد. امکانات این هتل محدود به سن و سال خاصی نمی‌شوند و همه مسافران از کودک تا بزرگ می‌توانند اقامتی به‌یادماندنی را در آن تجربه کنند. در هر زمان از سال که به آنتالیا سفر کنید، امکان رزرو این هتل برای شما وجود دارد؛ تنها باید دقت کنید که رزرو هتل آنتالیا گرند پارک را به موقع انجام دهید تا با تکمیل ظرفیت مواجه نشوید. جهت انجام این کار می‌توانید از خدمات رزرواسیون فلای تودی استفاده کنید. در فلای تودی امکان تهیه بلیط هواپیما نیز فراهم است تا دو مورد از مهم‌ترین ملزومات سفر خود را بدون هیچ دغدغه‌ای آماده کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.