ببینید| جذب سرمایه و توسعه بازار شرکتهای ایرانی با حضور در جلسات B2B الکامپ
یک عضو شرکت نوآوران نوا ویرا گفت: ما با هدف جذب سرمایه در جلسات B2B نمایشگاه الکامپ حضور پیدا کردهایم و استقبال شرکتهای خارجی از محصولات ارائه شدهی ما مطلوب بود؛ به همین دلیل رویکرد جذب سرمایه و توسعه بازار را در این جلسات دنبال کرده ایم.
زهره جباری در گفتوگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی جلسات B2B نمایشگاه الکامپ 1403، اظهار کرد: من از شرکت نوآوران نوا ویرا در نمایشگاه الکامپ شرکت کردهام، محصولات شرکت ما محصولات تحت وب، محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ابزارهای تبدیل صوت به متن، چت بات و ... است.
وی، افزود: ما با هدف جذب سرمایه در جلسات B2B حضور پیدا کردهایم و از طرفی استقبال شرکتهای خارجی از محصولات ارائه شدهی ما، طبق مذاکراتی که با کشورها داشتیم، بیشتر بود؛ به همین دلیل هم رویکرد جذب سرمایه و هم بحث توسعه بازار را در این جلسات دنبال کرده ایم.
جباری، ادامه داد: رویکرد شرکت نوآوران نوا ویرا این است که با کشور ارمنستان به مذاکره بپردازد؛ چراکه این کشور در زمینه فناوری اطلاعات پیشتاز است و 4.5 درصد GDP آنها از این صنعت است.
خبرنگار: فرزانه احمدی منش
عکاس و فیلمبردار: سهند بیژن نیا
افزودن دیدگاه جدید