برگزاری ۳۰۰ جلسه تناظریابی میان میهمانان خارجی و شرکتهای ایرانی در الکامپ
مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران، گفت: در این دوره از نمایشگاه الکامپ همانند دوره پیش، با استفاده از پلتفرم آنلاین، پروفایل شرکتهای ایرانی و خارجی به نمایش درآمد و دوطرف توانستند شرکتهای مدنظر خود را انتخاب کنند و بالغ بر ۳۰۰ جلسه تناظریابی میان میهمانان خارجی و شرکتهای ایرانی تنظیم و برگزار شد.
محمد مهدی آقارفیعی، مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران در گفتوگو با خبرنگار سیتنا پیرامون حضور مهمانان خارجی در نمایشگاه الکامپ 1403، اظهار کرد: حدود 250 شرکت خارجی را شناسایی و جذب کردهایم که از این تعداد 140 شرکت خارجی درخواست حضور به عنوان هیات تجاری داشتند که از میان این 140 شرکت، 50 شرکت مورد تایید قرار گرفتند.
وی، ادامه داد: کشورهایی از جمله روسیه، چین، عراق، افغانستان، لبنان، هند، پاکستان، یمن و گامبیا و ... در نمایشگاه الکامپ سال جاری حضور و بازدید داشتند.
مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران، خاطرنشان کرد: هدف از دعوت شرکتهای خارجی به نمایشگاه الکامپ امسال، برقراری ارتباط شرکتهای ایرانی با مارکتهای خارج از ایران است تا از این طریق خدمات، محصولات و فناوری های خود را در حوزههای مختلف مرتبط با نمایشگاه عرضه کنند تا انشالله به عقد قرارداد منجر شود.
وی، عنوان کرد: مجموعه آیهیت با استفاده از ظرفیتهای سفارتخانههای ایران در خارج از ایران، دفترهای خارجی آیهیت، شبکه سراسری آیهیت (متشکل از افراد خارجی بازدید کننده از آیهیت و سایر بازرگانان)، سازمان همکاریهای بینالمللی معاونت علمی و فناوری، ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و وزارت امورخارجه موفق جذب این مهمانان شده است.
مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران، اشاره کرد: در این دوره از نمایشگاه الکامپ همانند دوره پیش، با استفاده از پلتفرم آنلاین، پروفایل شرکتهای ایرانی و خارجی به نمایش درآمد و دوطرف توانستند شرکتهای مدنظر خود را انتخاب کنند و بالغ بر ۳۰۰ جلسه تناظریابی میان میهمانان خارجی و شرکتهای ایرانی تنظیم و برگزار شد.
آقارفیعی، عنوان کرد: از حامیان اصلی بخش بین الملل نمایشگاه الکامپ میتوان به سازمان توسعه همکاریهای علمی و فناورانه بینالمللی معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری و مجری نمایشگاه الکامپ اشاره کرد.
انتهای پیام
خبرنگار: فرزانه احمدی منش
افزودن دیدگاه جدید