کد مطلب: 

296200

عربستان میزبان جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی

رئیس اداره سرگرمی عمومی عربستان، اعلام کرد که این کشور با شرکت بیش از 1500 کاربر حرفه‌ای در «دنیای گیمینگ» و با بزرگترین جوایز در سطح جهان در این زمینه با ارزشی بالغ بر 60 میلیون دلار، میزبان مسابقات جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی (Electronic Sports World Cup) خواهد بود.
عربستان میزبان جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، رئیس اداره سرگرمی عمومی عربستان اعلام کرد که چهره بلوار ریاض سیتی برای دو ماه برگزاری رویداد (Electronic Sports World Cup) شامل مسابقات گیمینگ و اجرای کنسرت‌های آوازخوانی و دیگر فعالیت‌های فرهنگی دگرگون شده و برای جوانان فضایی رویایی و جذاب ایجاد خواهد کرد

ترکی آل شیخ، رئیس اداره سرگرمی عمومی عربستان، اعلام کرد که این کشور با شرکت بیش از 1500 کاربر حرفه‌ای در «دنیای گیمینگ» و با بزرگترین جوایز در سطح جهان در این زمینه با ارزشی بالغ بر 60 میلیون دلار، میزبان مسابقات جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی (Electronic Sports World Cup) خواهد بود.

آل شیخ در کلیپی بر پلتفرم «ایکس»، گفت: «جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی (ESWC) در ریاض از 3 ژوئیه تا 25 اوت علاوه بر بازی‌های ویژه، با مشارکت 30 تیم بین‌المللی و بیش از 1500 کاربر حرفه‌ای در دنیای گیمینگ برگزار می‌شود.

رئیس اداره سرگرمی عمومی عربستان در ادامه افزود: بزرگترین جوایز در تاریخ [گیمینگ] جهان.. این قهرمانی با مجموع جوایزی بالغ بر 60 میلیون دلار برگزار خواهد شد، چهره بلوار ریاض سیتی برای دو ماه برگزاری مسابقات گیمینگ و اجرای کنسرت‌های آواز‌خوانی دگرگون شده و برای مردان و زنان جوان فضایی رویایی و جذاب ایجاد خواهد کرد».

وی همچنین تصریح کرد که این یک رویداد تاریخی و فوق‌العاده شامل برگزاری جشن‌ها و نمایش‌هایی در بلوار ریاض سیتی می‌شود و برای استقبال از همگان است و انعکاس فعالیت‌های (ESWC) به طور زنده پخش خواهد شد.

ترکی آل شیخ، در پایان سخنان خود گفت: این یک رویداد تاریخی و فوق‌العاده است و شامل جشن‌ها، بازی‌های الکترونیک و تعاملی در بلوار ریاض سیتی می‌شود. بلوار ریاض سیتی به روی همه باز است و برای تیم‌های عربستان آرزوی توفیق داریم و موفقیت جوانان عربستان و عرب را در این قهرمانی آرزومندیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-06-22 14:55

افزودن دیدگاه جدید