کد مطلب: 

295938

حفاری پروژه فیبرنوری شهر رشت به بیش از 112 کیلومتر رسید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان گفت: عملیات حفاری و داکت گذاری در سطح شهر رشت بیش از 112 کیلومتر توسط مجری این پروژه انجام و بیش از 300 کیلومتر شوتینگ فیبر انجام شده است.
حفاری پروژه فیبرنوری شهر رشت به بیش از 112 کیلومتر رسید

به گزارش سیتنا، سعید زاهدی به صورت میدانی از وضعیت اجرای طرح فیبرنوری منازل و کسب و کار‌های مسکن مهر رشت، بازدید و درباره آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارهای استان گیلان توضیحاتی را در گفت وگو با واحد خبر شبکه استانی باران ارایه کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: عملیات حفاری و داکت گذاری در سطح شهر رشت بیش از 112 کیلومتر توسط مجری این پروژه انجام و بیش از 300 کیلومتر شوتینگ فیبر انجام شده است.

زاهدی در این مصاحبه با اشاره به جایگزینی این شبکه به جای کابل مسی خاطرنشان کرد: ارتباطات ثابت اغلب بر بستر کابل مسی است که به دلیل منسوخ شدن این شبکه، فیبر نوری جایگزین آن می‌شود.

وی از دیگر مزایای این پروژه را ایجاد شهر هوشمند توصیف کرد و گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال و بسترسازی توسعه کسب و کارها زیرساخت مناسب شبکه اینترنتی و ارتباطی این پروژه راهبردی را در استان اجرا می نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-06-16 10:27

افزودن دیدگاه جدید