کدخبر :295897 پرینت
26 خرداد 1403 - 08:01

رئیس هیات مدیره مخابرات: برنامه جامع آینده‌نگاری راهبردی مخابرات، شاخص‌های پیشرفت را رقم می‌زند

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم وجود راهبرد منطبق با چشم‌انداز و واقعیت‌های موجود حوزه مخابرات اعلام کرد که برنامه جامع آینده‌نگاری راهبردی مخابرات شاخص‌های پیشرفت را رقم می‌زند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر ابراهیم محمود‌زاده در نشست هم‌اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات که با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد ستادی شرکت و با حضور مجازی مدیران مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار شد، اعلام کرد: پاسخ‌گویی شایسته به نیاز مشتریان و طراحی خدمت‌رسانی به شعار جهش تولید، می‌تواند در رسیدن به اهداف موپؤثر باشد.

دکتر محمودزاده در این مراسم با گرامیداشت اعیاد پیش رو و یاد کرد از شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید، حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانش تصریح‌کرد: امسال، سال جهش تولید با مشارکت مردم است و نمایش شایستگی و پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان می‌تواند تبلور این شعار در حوزه مخابرات باشد.

وی با اشاره به اینکه امسال از جهات مختلف به‌ویژه اقتصادی برای کشور سال خوبی پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: اکنون حوزه مقاومت و جبهه‌های خودجوش و قدرتمند در حوزه غرب آسیا شکل گرفته است و اکنون از یمن تا سوریه و از لبنان تا فلسطین، به پایگاه‌های اصلی جبهه مقاومت تبدیل شده‌اند.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم پیاده‌سازی بهترین راهبرد برای حوزه ارتباطات کشورمان در این وضعیت شکوفایی اقتصادی گفت: سال ۱۴۰۳ از جمله سال‌هایی است که در سطح نیز در حوزه کسب‌وکارهای جدید، به‌نوعی نقطه عطف به حساب می‌آید.

رئیس هیئت‌مدیره مخابرات ایران تأکید کرد: در موضوع راهبرد در شرکت مخابرات ایران، اکنون تدوین و طراحی مناسب صورت گرفته و با کاهش فاصله جزئیات راهبرد و توسعه کسب‌وکارهای جدید با اجرائی‌شدن عملیات مدیریت بین تعارض‌ها و تناقض‌ها اتفاق می‌افتد.

وی افزود: برای کاهش این فاصله باید در ابتدا راهبرد اساسی را به‌خوبی شناسایی کرد و همچنین حوزه تجاری و فنی را نیز کامل به احصاء درآورد تا با هماهنگی و توافق این بخش‌ها بزودی راهبرد شرکت به منصه ظهور رسیده و آینده‌نگاری بر اساس واقعیت در مجموعه مخابرات ایران و سراسر کشور ایجاد شده است.

دکتر محمودزاده با بیان اینکه راهبرد شرکت و توسعه کسب‌وکارهای جدید، افزایش فعالیت و پهنای باند بیشتر برای ورود به حیطه انقلاب صنعتی چهارم و ارزش افزوده است. گفت: مدل کسب‌وکار شرکت باید متناسب با فعالیت‌های میدانی و مطابق با خدمات‌رسانی‌های نوین باشد که ایجاد این هم‌افزایی بر عهده بخش راهبرد شرکت قرار دارد.

دکتر محمودزاده ادامه داد: در تدوین استراتژی ICT باید تلاش کنیم با توجه به مدیریت مزیت‌های نسبی این حوزه سناریوی قابل فعالیت طراحی کنیم.

وی تصریح کرد: حرکت تمام شرکت‌های حوزه ارتباطات با توجه به اهمیت آن باید روز به روز در جهت ثبت و اجرایی‌شدن طرح‌های مبتنی بر اقتصاد دیحیتال طبق سند چشم‌انداز پیشرفت در برنامه هفتم کشور با سرعت و دقت بیشتر اجرا و تسریع یابد.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.