کدخبر :295826 پرینت
24 خرداد 1403 - 05:18

لزوم اطلاع رسانی اجرای پروژه فیبرنوری به مردم خرمشهر و آبادان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان بر لزوم اطلاع رسانی مناسب و مستمر پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها برای مردم به ویژه شهرهای خرمشهر و آبادان توسط صدا و سیمای مرکز آبادان تاکید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهدی شه نظری پور در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان با اشاره به اجرای پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب وکارها در سطح کشور، گزارشی از آخرین اقدامات و وضعیت این پروژه در شهرهای آبادان و خرمشهر با هدف همکاری و تعامل مناسب در جهت پیشبرد پروژه ارائه کرد.

وی افزود: در این طرح وزارت ارتباطات تلاش دارد با توسعه شبکه فیبرنوری در راستای توسعه ارتباطات سیار و ثابت به توسعه فیبرنوری اقدام کند.

شه‌نظری پور با تاکید بر اینکه سرعت اجرای این طرح بسیار اهمیت دارد افزود: با اجرای این طرح سرعت اینترنت برای بهره برداران تا 1000 مگابیت بر ثانیه افزایش می‌یابد و این موضوع جز با اطلاع رسانی و تولید محتوای مناسب انجام نمی شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: برای اجرای این طرح بزرگ نیاز به همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط و به ویژه شهرداری‌ها  در زمینه صدور مجوز حفاری برای اپراتورهای متعهد اجرای پروژه است.

در پایان این دیدار  مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان در دو برنامه سیمای مرکز آبادان حضور پیدا کرد و گزارشی از پروژه فیبرنوری و برنامه های آینده ارائه کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.