ادعای اختلال در خدمات پیامک یک اپراتور مجازی
تعدادی از کاربران سیتنا که مشترک اپراتور مجازی «سامانتل» هستند، طی ساعات اخیر با ارسال پیام برای سیتنا ادعا کرده اند که طی دو روز اخیر با قطعی و اختلال در خدمات ارسال و دریافت پیامک این اپراتور مواجه اند و در امور بانکی و اینترنتی دچار مشکل شده اند.
تعدادی از کاربران سیتنا در پیام ارسالی برای این رسانه آورده اند:
از زمان قطعی و اختلال در خدمات ارسال و دریافت پیامک و کدهای ussd در اپراتور سامانتل بیش از ۴۸ ساعت گذشته است و این عدم دریافت پیامک ها باعث عدم دسترسی ورود به موبایل بانک ها و اینترنت بانک ها جهت انجام امور بانکی شده است.
اپراتور نیز زمانی برای رفع اختلال اعلام نکرده و پشتیبانی و کسب رضایت مشتریان هم اطلاع رسانی نکرده اند.
سیتنا آمادگی دارد تا پاسخ این اپراتور پیرامون مشکل مطروحه از سوی مشترکان را نیز منعکس نماید.
تکمیلی
با پیگیری مشکل این مشترکان از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این سازمان پیشنهاد داد که مشترکان اپراتور که در ارسال یا دریافت پیامک با اختلال مواجه هستند، مشکل را به سامانه ۱۹۵ منعکس کنند.
انتهای پیام
دیدگاهها
افزودن دیدگاه جدید