کد مطلب: 

295437

اجرای بیش از 1200 کیلومتر فیبرنوری در استان ایلام

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، گفت: بیش از 1200 کیلومتر عملیات حفاری و داکت گذاری فیبرنوری توسط شرکت «های وب» در این استان عملیاتی شده است.
فیبرنوری

به گزارش سیتنا، علی کریمی، در بازدید از پروژه حفاری و کابل کشی فیبرنوری بین شهری شرکت «های وب»، گفت: شرکت «های وب» به منظور دسترسی به شبکه اختصاصی خود و همچنین اتصال 27 شهر استان به فیبرنوری منازل و کسب و کارها در قالب 17 تیم عملیاتی اجرای 1300 کیلومتر فیبرنوری بین شهری را آغاز کرده است و پیش بینی می شود این پروژه در مرداد ماه بصورت کامل به پایان برسد و امکان اتصال کلیه خانوارهای شهری استان به پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها فراهم می شود.

وی افزود: تاکنون همزمان با عملیات حفاری تعداد 1878 هندهول ، 1546 FAT  و 129کابینت نصب شده است.

کریمی با بیان اینکه پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها، زیرساخت ارتباطات کشور را تا دهه‌های آینده تامین می‌کند، اظهار کرد: سال 1401 در طول یک ماه شرکت «های وب» عملیات حفاری و کابل کشی 27 شهر استان را به اتمام رساند و به منظور اتصال کامل شهرهای استان پروژه فیبر نوری بین شهری را دستور کار داده است.

مدیرکل ارتباطات استان ایلام با اشاره به اینکه هماهنگی و همکاری دستگاه‌های سطح استان ایلام مخصوصا اداره راهداری، شرط موفقیت این پروژه است، تاکید کرد: اگر این هماهنگی و همکاری انجام شود ما می‌توانیم تا پایان مرداد ماه، کل شهرهای استان ایلام را تحت پوشش شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها قرار دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-06-02 13:34

افزودن دیدگاه جدید