کدخبر :295436 پرینت
13 خرداد 1403 - 09:55

امکان واگذاری اراضی ملی و دولتی در پنجره واحد زمین میسر شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، گفت: امکان ارائه خدمت «صدور مجوز واگذاری اراضی ملی و دولتی» در سراسر کشور از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین فراهم شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، جواد غلام‌پور، با اشاره به همکاری سازمان امور اراضی، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و همچنین زحمات سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: هم اکنون سامانه پنجره واحد زمین به درگاه ملی مجوزها متصل شده است و متقاضیان با مراجعه به درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir و انتخاب خدمت موردنظر، پس از طی مراحل اولیه در درگاه ملی مجوزها، به منظور تکمیل اطلاعات فرایند واگذاری به سامانه پنجره واحد زمین هدایت می‌شوند.

غلام‌پور خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت خدمت در صورت بروز هرگونه مشکل می توانند از طریق شماره ۱۶۴٩ سازمان فناوری اطلاعات ایران اقدام به اعلام مشکل و پیگیری برای رفع مشکل مورد نظر کنند.

وی افزود: طی هماهنگی و پیگیری‌های انجام شده توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران، امکان تشکیل پرونـده و دریافت درخواست واگذاری اولیه متقاضیان، توسط دفاتر پیشخوان و شرکت‌های نظام مهندسی کشاورزی در استانها با تعرفه‌های مورد مصوب سازمان تنظیم مقررات رادیویی فراهم شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به درخواست خود اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات استان قم با اشاره به اینکه سامانه زمین به‌ عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت‌دار دولت الکترونیک و باهدف پیشگیری از زمین‌خواری و تسهیل ارائه خدمات حوزه زمین راه‌اندازی ‌شد، خاطرنشان کرد: این سامانه شامل سه بخش درگاه الکترونیکی ارتباطی متقاضیان خدمات حوزه زمین، برنامه کاربردی تبادل استعلامات و مجوزهای حوزه زمین و زیرسامانه پایش اراضی کشور با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.