کد مطلب: 

294871

حذف پست‌ها با محتوای «نمایش ثروت و تجملات» توسط شرکت‌های چینی

در بیانیه‌ای که «ویبو» منتشر کرده آمده است که در ماه می‌ کار ویژه‌ای برای مدیریت محتوای «ارزش‌های نامطلوب» از جمله محتوای «به نمایش گذاشتن ثروت و پرستش پول» انجام داده که این اقدامات بخشی از کمپین ملی چین برای «پاکسازی محیط فرهنگی اینترنت» است که از ۲۰۱۶ آغاز شده است.
حذف پست‌ها با محتوای «نمایش ثروت و تجملات» توسط شرکت‌های چینی

به گزارش سیتنا به نقل از ایندیپندنت، گاردین می‌نویسد شرکت‌هایی که به شبکه‌های اجتماعی در چین نظارت می‌کنند، سرکوب جدیدی بر محتوای کاربران را آغاز کرده‌اند و پست‌هایی که به نمایش ثروت شخصی و تجملات مالی می‌پردازند را هدف قرار داده‌اند.

در بیانیه‌ای که به صورت آنلاین منتشر شد، «ویبو» اعلام کرد در ماه می‌ کار ویژه‌ای برای مدیریت محتوای «ارزش‌های نامطلوب» از جمله محتوای «به نمایش گذاشتن ثروت و پرستش پول» انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: پست‌هایی که ماشین‌های لوکس و املاک گران‌قیمت را نشان می‌دادند هدف قرار گرفته است.

سایر شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی از جمله تنسنت، دوئین و شیائو هونگ شو بیانیه‌های مشابهی منتشر کردند.

این اقدامات بخشی از کمپین ملی چین برای «پاکسازی محیط فرهنگی اینترنت» است که از ۲۰۱۶ آغاز شده است.

بیانیه ویبو کاربران را تشویق کرد که به جای آن محتوای با کیفیت بالا، صادقانه و با ارزش‌های مثبت را در پلتفرم ایجاد یا به اشتراک بگذارند تا بیشتر به ایجاد «فضای اجتماعی خوب برای ارتقا و نیکی» کمک کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-05-19 11:17

افزودن دیدگاه جدید