کدخبر :293792 پرینت
06 اردیبهشت 1403 - 09:05

خوش قیمت ترین مبل بازار

انتخاب یک مبل خوش قیمت و مناسب، نیازمند بررسی نکات مختلف زیادی است تا بر اساس آن بتوانید بهترین مبلی را که به معیارهای شما نزدیک‌تر است، انتخاب کنید.

متن خبر

گزارش آگهی/ مبلمان یکی از ضروری‌ترین وسایل خانه به شمار می‌رود که در انواع و اقسام مختلفی عرضه‌شده است. انتخاب یک مبل خوش قیمت و مناسب، نیازمند بررسی نکات مختلف زیادی است تا بر اساس آن بتوانید بهترین مبلی را که به معیارهای شما نزدیک‌تر است، انتخاب کنید. در این مطلب علاوه بر معرفی خوش قیمت‌ترین مبل بازار که در فروشگاه ایران چوب عرضه‌شده است، به شما نکاتی را در انتخاب یک مبل مناسب ارائه خواهیم کرد. پس تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

نکات ضروری در انتخاب یک مبل خوش قیمت

پیش از هر چیز باید بدانیم تعریف یک مبل خوش قیمت چیست؟ قطعاً قیمت مبل فاکتور بسیار مهمی است، اما به‌طور کلی، مبلی خوش قیمت است که اولاً در عین بهره‌مندی از مواد اولیه باکیفیت، نسبت به رقبا قیمت پایین‌تری داشته باشد و ثانیاً ازلحاظ طراحی و ظاهر، بتوان آن را در دسته مبل‌های شیک و سطح بالا قرار داد. چنین مبلی ازنظر قیمتی نباید خیلی ارزان و نه خیلی گران باشد.

زیرا حتی اگر انواع مبل را با قیمت ارزان و ظاهر مناسب پیدا کنید، این ارزان بودن، ریشه در استفاده از مواد و متریال بی‌کیفیت دارد. پس به‌طورکلی، در انتخاب یک مبل خوش قیمت باید به دو موضوع مهم یعنی داشتن طراحی و ظاهر شیک و همچنین بهره‌مندی از مواد اولیه باکیفیت توجه کنید. در ادامه به معرفی چندین مبل با این معیار می‌پردازیم:

مبل راحتی نیلا

مبل راحتی نیلا را باید یکی از زیباترین و صد البته، خوش‌رنگ‌ترین مبل‌های تولیدشده در مجموعه ایران چوب دانست. دلیل این موضوع نیز بی‌شک، دوخت‌های بسیار ظریف استفاده‌شده روی بدنه آن و همچنین ترکیب این بخش با پایه‌هایی از جنس کروم است که این مبل را تبدیل به یک ست زیبا و شکیل کرده است. کاناپه سه‌نفره این مبل به دو شکل مختلف، رویه‌کوبی شده است. یکی از این کاناپه‌ها به‌صورت دوخت لمسه دوز و عضو دیگر نیز به‌صورت موازی دوز است.

دیگر ویژگی‌های این مبل

بخش تکیه‌گاه مبل سه‌نفره، این امکان را دارد تا با یراق‌آلات مخصوص خود به شکل یک مبل تختخواب‌شو تبدیل شود. نکته جالب و مهم در طراحی کاناپه این ست مبلمان، بهره‌مندی از دسته‌هایی پهن و عریض است که به شما فضایی کافی برای امورات پذیرایی خواهد بخشید. پایه‌های مبل تک‌نفره که از جنس کروم است، علاوه بر زیبایی و جذابیت خاصی که با خود دارد، استحکام و دوام بالایی را نیز می‌توان از آن انتظار داشت. همچنین باید گفت که مبل راحتی نیلا ازجمله محصولاتی است که به یک تکیه‌گاه نسبتاً مرتفع مجهز است.

این موضوع باعث می‌شود تا هنگام استراحت طولانی روی این مبل، احساس راحتی بیشتری داشته باشید. از دیگر نکات مهم در این مدل مبل راحتی باید به‌دقت بالا در انجام دوخت‌های خاص آن اشاره کرد. استفاده از اسفنج با تراکم بالا در بخش‌های مختلف بدنه این مبل تک‌نفره در کنار استحکام اسکلت‌بندی داخلی آن، از موارد جالبی است که طراحان این ست مبل، به‌شدت روی آن تمرکز داشته‌اند.

[node:title]

مبل استیل فرانسوی

مبل استیل فرانسوی ازجمله پرطرفدارترین و جدید ترین مبل ایران چوب است که یک ترکیب رنگ فوق‌العاده را در کنار استحکام عالی ارائه می‌دهد. کاناپه سه‌نفره این مدل، از طراحی یکدست و ظریفی بهره‌مند است و همچنین ساختار یکپارچه و منظم در بخش تاج و دسته، جذابیت زیادی به آن داده است. قسمت دسته این ست مبلمان، از چوب راش تراشکاری شده است و قسمت پایین نیز از طرح و نقش پارچه‌ای با ظاهری زنبوری شکل استفاده می‌کند. طرح دوخت زیبا روی پارچه در بخش بالای دسته، سبب ایجاد یک فرم جذاب و دوست‌داشتنی شده است. کاناپه سه‌نفره این مبل متشکل از دو بالشتک با طرح گل و رنگ فیروزه‌ای است که اوج خلاقیت و مدرن بودن را در آن نشان می‌دهد.

فرم ساختاری و همچنین اصول مهندسی خاصی در مبل تک‌نفره این ست، رعایت شده تا مشابه کاناپه بزرگ این سری، شاهد یکپارچگی و نظم اصولی‌تری باشیم. تلفیق رنگی پارچه زنبوری و پارچه گلی توانسته است ظاهر جذابی به مبل ببخشد. این مبل فرانسوی یک نشیمن منفصل را نیز در ست خود دارد که زیبایی و جذابیت مثال‌زدنی به آن داده است.

دیگر ویژگی‌های این مبل

قابلیت جداسازی نشیمن، آن را لحاظ شستشو و نظافت به گزینه بهتری تبدیل کرده است. در یک نگاه کلی، طراحی جدید ترین مبل مجموعه ایران چوب و تمام اعضا خانواده آن، ترکیبی از رنگ و نقش کاملاً مشابهی است و همچنین در بدنه این ست مبل از چوب راش باکیفیت و مستحکم استفاده‌شده تا عمری طولانی‌تر را برای آن تضمین کند. استفاده از پارچه فیروزه‌ای و طرح دوخت زنبوری بر روی این مبلمان، زیبایی آن را بیش‌ازپیش افزایش داده.

رعایت اصول ارگونومیک باعث استاندارد شدن هرچه بیشتر این محصول شده تا در استفاده‌های طولانی‌مدت، درد به مفاصل بدن شما وارد نشود و بدون کوچک‌ترین مشکلی از آن بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که میز جلو مبلی این خانواده، توان مقاومت فراوانی در برابر فشار اشیا روی خود دارد و نیازی به نگرانی بابت این موضوع نیست. در طراحی میز این مبل فرانسوی، نهایت دقت در ارائه نقوش مختلف اعمال‌شده تا روی‌هم‌رفته، این ست مبلمان، کیفیت رنگ بسیار بالا و همچنین برش‌های دقیق و منظمی بر روی بدنه خود داشته باشد.

[node:title]

مبل کلاسیک چنگ پامیر

یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب مبل‌های مختلف، قطعاً میزان حجم و فضای اشغال‌شده توسط آن‌هاست. در مدل‌های کلاسیک، سبک اتریشی یکی از بهترین سبک‌های موجود در بازار مبل ایران است. مبل چنگ پامیر از دسته همین مدل‌ها است. کاناپه سه‌نفره این مبل همچون دیگر ست‌های مشابه، از ظرافت و زیبایی بالایی در بخش ساختار و طراحی بهره‌مند است و البته دقت در فرم ارگونومیک آن نیز تحسین‌برانگیز است. نشیمن این ست مبلمان از جنس فوم سرد است که خیال شما را نسبت به کیفیت این بخش تا حد بسیار زیادی راحت می‌کند. از دیگر موارد مهم در طراحی فرم این کاناپه، دوخت ظریف و خاص این مبلمان بوده که حاصل ساعت‌ها کار منظم و خستگی‌ناپذیر طراحان آن است.

دیگر ویژگی‌های این مبل

کاناپه تک‌نفره این مبل ویژگی جالب دیگری نیز دارد و آن هم این است که می‌توان از آن به‌صورت تک‌نفره در هر بخش از منزل و یا محل کار استفاده کرد و همچنین می‌توان آن را در کنار مابقی اعضا این خانواده در امورات پذیرایی قرار داد. کیفیت بسیار زیاد چوب به‌کاررفته در این محصول در کنار دقت بالایی که در بخش رنگ‌کاری آن به چشم می‌آید، ازجمله اصلی‌ترین نکاتی است که می‌توان به آن اشاره کرد. توصیه ایران چوب این است که به‌طور کامل تصاویر این محصول را بررسی کنید تا دقت و جذابیت خاص این مبل را بهتر متوجه شوید.

این مبل ترکیبی است از زیبایی در کنار استحکام؛ طراحان این مبل تلاش کرده‌اند محصولی بسازند که همزمان بتوان از آن در محیط‌های کاری و محیط خانه استفاده کرد. این مبل ظاهری ساده و مینیمال دارد و توانسته در کسب رضایت مشتریان، نهایت عملکرد خود را به اجرا بگذارد. از همین روی می‌توان به این مبل لقب مبلمان همه‌کاره داد، زیرا در برآوردن خواسته و نیاز اکثر مشتریان به خوبی عمل کرده است و کیفیت و کارایی خود را به خوبی اثبات نموده است.

سؤالات متداول

بهترین مبل برای منزل من چیست؟

پیش از هر چیز توجه داشته باشید که انتخاب مبل بر اساس سلیقه است و شما می‌توانید هر مدل مبل را برای خانه خود انتخاب کنید و این موضوع کاملاً به شما بستگی دارد. بااین‌حال ظاهر و سلیقه تمام آن چیزی نیست که باید در نظر بگیرید، بلکه مسئله مهم‌تر توجه به کیفیت ساخت و کیفیت مواد به‌کاررفته در آن ست مبلمان است. بدین منظور بهتر است اولویت خود را از قیمت مبل برداشته و بر روی کیفیت و ماندگاری آن توجه نمایید.

بین انواع مبل کلاسیک و مبل مدرن کدام‌یک بهتر هستند؟

مبل کلاسیک و مبل مدرن هر دو ازجمله مبلمان‌ها اصلی بازار به شمار می‌روند. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید، باید به این موضوع توجه کنید که طرح و ظاهر منزل شما با کدام‌یک از مبل‌های مدرن یا کلاسیک حالت یکپارچه‌تری به خود می‌گیرد. برخی منازل که ساختار مدرن‌تری دارند، از مبلمان مدرن استفاده می‌کنند. همچنین اگر محیط منزل شما دارای گچ‌بری‌ها و پرده‌هایی به رنگ طلایی است، احتمالاً مبل کلاسیک گزینه بهتری خواهد بود.

سخن نهایی

در بازار مبل تعداد زیادی ست مبلمان خوش قیمت وجود دارد که در این مطلب سعی شد تا چند نمونه از آن‌ها به شما معرفی شود. انتخاب مبل نیازمند بررسی و تحقیق فراوان است؛ بنابراین سعی کنید در خرید آن عجله نکنید. فروشگاه ایران چوب، مرکز تخصصی تولید و ارائه انواع و اقسام مبلمان است که با سابقه طولانی خود در طی سال‌های اخیر توانسته است در زمینه مشاوره و فروش مبلمان به مشتریان خود، تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. برای انتخاب یک ست مبلمان خوش قیمت و باکیفیت، حتماً از وب‌سایت این مجموعه دیدن کنید.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.