کدخبر :293080 پرینت
19 فروردین 1403 - 10:09

سلطه خودروهای برقی چینی در نمایشگاه بین المللی اتومبیل تایلند

سازندگان خودروهای الکتریکی چین در چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو بانکوک با طراحی‌های باکیفیت، نوآورانه و قیمت‌های رقابتی خود متمایز هستند و توجه بسیاری از شرکت‌کنندگان را به خود جلب کرده‌اند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو بانکوک که 12 روز از 27 مارس تا 7 آوریل را در بر می‌گیرد، 49 برند بزرگ خودرو را به نمایش می‌گذارد و حداقل 20 مدل جدید را به بازار معرفی می‌کند.

تازه واردان به بازار تایلند شامل خودروسازی‌های ، Geely's Zeekr و Xpeng، از جدیدترین مدل های EV خود رونمایی کردند که نشان دهنده استقبال و تقاضای فزاینده برای خودروهای الکتریکی در میان مصرف کنندگان تایلندی است.

این توسعه در راستای جاه‌طلبی تایلند برای تبدیل شدن به یک مرکز اصلی تولید خودروهای برقی در جنوب شرقی آسیا است و هدف‌گذاری آن تا سال 2030  تولید حدود 30 درصد از تولید خودروهای برقی است.

این رویداد، فضایی را برای شرکت‌های خودروسازی فراهم می‌کند تا جدیدترین وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) خود را به نمایش بگذارند و محبوبیت فزاینده برندهای خودروهای برقی چینی در تایلند را به نمایش بگذارند، جایی که تایلند بیش از 80 درصد از ثبت نام خودروهای الکتریکی با باتری جدید را در سال گذشته انجام داده است.

سازمان دهندگان این نمایشگاه عنوان نمودند که حضور فزاینده سازندگان خودروهای برقی چینی در تایلند نیز به عنوان گامی‌بزرگ در جهت تقویت بازار کار محلی، تقویت زنجیره تامین و تقویت موقعیت تایلند به عنوان یک بازیگر کلیدی در بخش ASEAN EV تلقی می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.