کدخبر :292599 پرینت
05 فروردین 1403 - 09:09

پلیس: اینترپل درصدد بازگرداندن مالک کوروش کمپانی به کشور است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد که پرونده کوروش کمپانی باز است و یکی از موضوعات در حال بررسی، قصور افراد در بخش‌های مختلف است و امیدواریم با همکاری خوب همکارانمان و پلیس اینترپل این موضوع هر چه سریعتر حل شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، کوروش کمپانی با پیش فروش گوشی آیفون ۱۳ به قیمت وسوسه‌انگیز ۲۰ میلیون تومان توانست نظر مردم را جلب کند، سرمایه‌گذاران اولیه گوشی‌هایشان را گرفتند و سایرین هم دعوت به سرمایه‌گذاری در کردند، مردم معمولی هم با مشاهده سودهای اغواکننده سرمایه‌گذاران قدیمی‌تر و تبلیغات گسترده فضای مجازی به دام این کلاهبرداران افتادند.

طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، نهاد صادرکننده مجوز «کوروش کمپانی» اتحادیه‌های صنفی بوده‌اند و این شرکت مجوزی از وزارت صمت نداشته است. در همین حال، مدت زمان کوتاهی از زمان صدور اینماد برای این شرکت گذشته بود و در مجوز آن هم صرفا «فروش» آمده و اجازه «پیش فروش» نداشتند.

در همین راستا، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران مازندران در این خصوص گفت: پرونده کوروش کمپانی باز است و یکی از موضوعات در حال بررسی، قصور افراد در بخش‌های مختلف است و امیدواریم با همکاری خوب همکارانمان و پلیس اینترپل این موضوع هرچه سریعتر حل شود.

وی اعلام کرد: پلیس با جدیت تمام با هرگونه تخلف اقتصادی برخورد خواهد کرد و با کسی تعارف ندارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.