نظرسنجی تپسی از مسافرین خود پیرامون ویژگی «عجله دارم»
به دنبال حذف گزینه «عجله دارم» از سرویس اسنپ، تپسی از کاربران خود پیرامون این گزینه نظرسنجی به عمل آورده تا بتواند به این نکته دست پیدا کند که آیا گزینه «عجله دارم» به نفع کاربر است یا خیر.
متن خبر
به گزارش سیتنا، پس از حذف گزینه عجله دارم از سرویس اسنپ، دیگر سرویس تاکسی اینترنتی کشور یعنی تپسی از کاربران خود درباره این قابلیت نظرسنجی به عمل آورده است.
تپسی در این نظرسنجی که در صفحه اول اپلیکیشن خود قرار داده، چهار سوال دو گزینهای را از کاربران خود پرسیده تا بتواند به این نکته دست پیدا کند که آیا گزینه عجله دارم به نفع کاربر است یا خیر.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید