کدخبر :291413 پرینت
02 اسفند 1402 - 13:50

اتصال 1819 نفر از روستاییان خراسان شمالی به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی از اتصال 10 روستای این استان به اینترنت پرسرعت همراه با نصب و ارتقا شش سایت تلفن همراه خبر داد و گفت: 1819 نفر از روستاییان هم استانی، ضمن برخورداری از اینترنت پرسرعت همراه، به شبکه ارتباطی کشور متصل و طعم شیرین فناوری را چشیدند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سید علی مرتضوی با اشاره به اتصال جهاد گونه روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات گفت: در روزهای منتهی به بهمن ماه امسال ، به حمد الله 10 روستای دیگر استان از خدمات متنوع شبکه ارتباطی کشور بهره مند شدند.

وی افزود: در این مدت، با انجام یک کار جهادی و با تلاش شبانه روزی مجموعه ارتباطی استان، 1819 نفر از روستاییان هم استانی، ضمن برخورداری از اینترنت پرسرعت همراه، به شبکه ارتباطی کشور متصل و طعم شیرین فناوری را چشیدند.

مرتضوی همچنین تصریح کرد: این اقدام ارزشمند با نصب و ارتقا شش سایت تلفن همراه شامل ارتقا تکنولوژی پنج سایت روستاهای چهل دختران و گورپان شهرستان اسفراین، سایت دول چاه شهرستان بام و صفی آباد و حصارهنامه و ملوانلو شهرستان شیروان  و  احداث یک سایت جدید سنگ چین شیروان از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هزینه ای قریب به 15 میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شد، تا روستاییان مناطق محروم استان از فناوری های نوین ارتباطی برخوردار شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در پایان خاطر نشان کرد: اتصال روستاهای بالای بیست خانوار استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ارتباطی کشور با جدیت ادامه خواهد داشت تا همه مناطق استان از خدمات ارتباطی با کیفیت، ایمن و پرسرعت بهره مند شوند.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.