کدخبر :291289 پرینت
30 بهمن 1402 - 09:34

ارائه خدمات جنبی رایگان تانوما به مجتمع‌های مسکونی توسط شرکت مخابرات

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که در راستای بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پروژه فیبرنوری در شهرک اکباتان تهران و استفاده از زیرساخت‌ها و فناوری‌های جدید فیبرنوری، تخفیف‌های ویژه‌ای به این مجتمع‌های مسکونی ارائه شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، حامد شیخ پور، گفت: بخش زیادی از زیرساخت‌های مخابراتی کشور، مسی است و برای اصلاح شبکه باید از زیرساخت‌ها و فناوری‌های جدید به‌ ویژه فیبر نوری استفاده کنیم که با افتتاح این پروژه، ۱۲۰ ساختمان بلندمرتبه تجاری و مسکونی در ۷۰ نقطه استان تهران به فیبر نوری متصل شده که ۹۵ درصد آن در شهر تهران به‌ویژه در شهرک اکباتان است و تمامی برج‌های این شهرک زیر پوشش خدمات تانوما قرار گرفته است.

شیخ‌پور تصریح کرد: با آغاز پروژه‌های فیبر نوری شرکت مخابرات استان تهران در شهرک اکباتان، تخفیف‌هایی برای راه‌اندازی فیبر نوری در مجتمع‌ها ارائه شد.

وی در توضیح این خدمات گفت: شرکت مخابرات ایران در ازای ثبت نام هر ۳۰۰ واحد، یک دوربین هوبان رایگان، کابل‌کشی رایگان، سرویس ویژه هیئت‌های مدیره به‌صورت رایگان و در صورت ثبت نام ۸۰ درصد ساکنین در مشاعات، سرویس رایگان و تخفیف به جانبازان به ازای درصد جانبازی این عزیزان، از جمله آنهاست.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران همچنین با اشاره به اینکه در این مجتمع‌ها به ازای معرفی پنج مشترک، کابل‌کشی معرفی‌کننده، رایگان محاسبه می‌شود، اعلام کرد: مشترکانی که از اپراتورهای دیگر به سمت خرید سرویس‌های شرکت مخابرات ایران مهاجرت کنند برای کمک‌هزینه خرید ONT مودم ADSL برای آن‌ها خریداری می شود و همچنین مبلغ پنج تا هفت درصد از حجم فروش پیش‌پرداخت به حساب معرفی‌شده از سوی هیئت‌مدیره است و در سرویس‌های پیش‌پرداخت حجم بالای یک‌سال، یک خط تلفن رایگان SIP، از جمله مواردی است که به عنوان مشوق ارائه می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.