کد مطلب: 

291125

متا در حال آزمایش «موضوعات داغ روز» در تردز است!

شرکت متا درحال حاضر در حال آزمایش یک ویژگی جدید در شبکه اجتماعی تردز Threads است که به کاربران اجازه می‌دهد «موضوعات داغ و ترند روز» را در تردز ببینند و در آن‌ها مشارکت داشته باشند.
متا در حال آزمایش «موضوعات داغ روز» در تردز است!

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، بالاخره "قابلیت موضوعات داغ و ترند روز" در شبکه اجتماعی تردز Threads در دست توسعه قرار گرفته و مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، طی پستی در تردز به صورت رسمی اعلام کرد که این برنامه آزمایش نمایش «موضوعات داغ امروز» را در آمریکا آغاز کرده است.

احتمالاً به‌زودی شاهد عرضه عمومی قابلیت محبوبی خواهیم بود که تردز را یک قدم به تجربه کاربری توییتر نزدیک‌تر خواهد کرد.

به گفته متا، این قابلیت به‌صورت هوشمند و خودکار موضوعات بحث داغ و پرطرفدار روزانه را تشخیص داده و سپس آنها را در بخش جستجو (Search) و همچنین پست‌های فید اصلی (For You) پخش کرده و به کاربران نمایش می‌دهد.

این ویژگی در تردز براساس سیستم‌های هوش مصنوعی و میزان مشارکت کاربران تنظیم خواهد شد.

متا به‌تازگی اعلام کرد که موضوعات سیاسی را در لیست پیشنهادهای تردز قرار نخواهد داد. بااین‌حال، در ویژگی یادشده، رویدادها و موضوعات مرتبط با سیاست و انتخابات به کاربران نمایش داده می‌شود.

همین چند روز پیش بود که کمپانی متا اعلام کرد که پیشنهاد دادن محتواهای سیاسی به کاربران اینستاگرام و Threads را متوقف خواهد کرد؛ مگر اینکه خودِ این اشخاص شخصاً خواهان دریافت و مشاهده چنین موضوعاتی باشند.

اما حالا به‌نظر می‌آید که این محدودیت در حوزه موضوعات ترند روز اجرایی نخواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2024-02-15 09:02

افزودن دیدگاه جدید