کدخبر :289770 پرینت
19 دی 1402 - 17:28

ثروتمندترین زن انگلیس که حقوقی بالاتر از حقوق مدیرعامل گوگل می‌گیرد!

دنیس کوتس، موسس شرکت Bet365 است که در زمینه مسابقات آنلاین فعالیت می‌کند، سال گذشته با وجود ضرر ۷۶ میلیون دلاری شرکت او، ۲۸۰ میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دنیس موسس شرکت بزرگ Bet365 است. شرکتی که کار خود را از سال ۲۰۰۱ رسما شروع کرد. سالیان زیادی است که نام Bet365 به عنوان اسپانسر روی پیراهن استوک سیتی به چشم می‌خورد. وبسایت Bet365 یکی از معروفترین مراجع شرط‌بندی آنلاین است که در جایگاه اول بهترین وب‌سایت‌های شرط‌بندی جهان قرار دارد.

از زمانی که دنیس ۱۵ میلیون پوند وام برای کسب‌ و کار خود دریافت کرد، شرکت Bet365 به سوددهی عالی رسید و تاکنون این شرکت از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه شرط‌بندی محسوب می‌شود.

این شرکت در سال ۲۰۲۳ درآمدی ۳.۳۹ میلیارد پوند (معادل ۴.۳ میلیارد دلار) داشت.

طبق گزارش مجله فورچون، کوتس در سال ۲۰۲۳ دستمزد هنگفتی دریافت کرد که به ۲۲۰.۶ میلیون پوند (۲۸۰ میلیون دلار) رسید.

یکی از نمایندگان شرکت Bet365 به بلومبرگ تایید کرد که در سال ۲۰۲۳ کوتس بالاترین دستمزد را در شرکت داشته است.

اگرچه بخش اصلی ورزش و بازی این شرکت در سال گذشته بیش از ۶۰ میلیون پوند (۷۶ میلیون دلار) متحمل ضرر شد، پاداش کوتس در سال ۲۰۲۳ نسبت به آنچه که در سال ۲۰۲۲ دریافت کرد که ۲۷۱.۷ میلیون دلار بود، افزایش یافت.

در سال منتهی به مارس ۲۰۲۳، این شرکت دقیقاً ۱۰۰ میلیون پوند (۱۲۷.۴ میلیون دلار) سود سهام پرداخت کرد.

کوتس به عنوان سهامدار عمده شرکت Bet365 - با ۵۸.۳ درصد از سهام، ۵۰ میلیون پوند (۶۳.۷ میلیون دلار) سود سهام دریافت کرد که کل بسته درآمد او را به حدود ۳۴۴ میلیون دلار رساند.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، کوتس در دهه گذشته نزدیک به ۱.۵ میلیارد پوند حقوق و سود دریافت کرده است.

بنابراین، محاسبات نشان می‌دهد که کوتس - مطمئناً در چند سال گذشته - بیشتر از نخست‌وزیر بریتانیا و تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فناوری درآمد دارد.

حقوق نخست وزیر بریتانیا ریشی سوناک کمتر از ۲۰۰ هزار پوند در سال است، در حالی که حقوق سوندار پیچای مدیرعامل گوگل، ۲۲۶ میلیون دلار بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.