کدخبر :289369 پرینت
09 دی 1402 - 14:30

اجباری شدن دستگاه پوز در بخش‌هایی از کشور یونان

طبق تصمیم دولت یونان از یکم ژانویه 2024، فهرست شرکت‌ها و مشاغلی که باید دستگاه پوز نصب کرده باشند، افزایش خواهد یافت و در حال حاضر تعداد بخش‌هایی که مجبور به نصب دستگاه پوز برای پذیرش پرداخت‌های الکترونیکی شدند به 196 بخش می رسد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بر اساس تصمیم دولت یونان از یکم ژانویه 2024، فهرست شرکت ها و مشاغلی که باید دستگاه پوز (POS) نصب کرده باشند افزایش می یابد.

به این ترتیب از اول سال جدید میلادی 35 بخش جدید منجمله رانندگان تاکسی، فروشندگان بازار میوه، ماموران بیمه خصوصی، بنگاه‌های املاک، تئاتر و سینما، آموزشگاه‌های موسیقی و فرهنگی و ... مجبور به نصب دستگاه پوز می‌شوند.

در حال حاضر تعداد بخش هایی که مجبور به نصب دستگاه پوز برای پذیرش پرداخت های الکترونیکی شدند به 196 بخش می رسد. جریمه برای شرکت هایی که دستگاه پوز نصب نکرده اند حداکثر به 1500 یورو می رسد.

به تمامی‌شرکت های 35 بخش جدید مهلت داده می‌شود که تا 31 ژانویه دستگاه‌های پوز را نصب کرده در غیر این صورت از یکم فوریه جریمه خواهند شد. قابل ذکر است مبادلات الکترونیک موجب افزایش درآمد دولت از مالیات بر ارزش افزوده شده و ابزار مهمی‌برای مبارزه با پدیده فرار مالیاتی محسوب می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.