کدخبر :288806 پرینت
25 آذر 1402 - 09:52

بهترین آنتی ویروس‌های ویندوز توسط رایکونت مشخص شد

در دنیای امروزه، سیستم های الکترونیکی و کامپیوتری در بسیاری از زمینه‌های زندگی ما نقش مهمی دارند. از تلفن همراه و تبلت تا لپ تاپ و رایانه‌های شخصی، از خودروها و هواپیماها تا سیستم‌های کنترل ترافیک و ماهواره‌ها، از بانک‌ها و فروشگاه‌ها تا بیمارستان‌ها و مدارس، همه از سیستم‌های پیچیده‌ای استفاده می‌کنند که به ما امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

متن خبر

گزارش آگهی/ در دنیای امروزه، سیستم های الکترونیکی و کامپیوتری در بسیاری از زمینه‌های زندگی ما نقش مهمی دارند.

بهترین آنتی ویروس های ویندوز توسط رایکونت مشخص شد

در دنیای امروزه، سیستم های الکترونیکی و کامپیوتری در بسیاری از زمینه‌های زندگی ما نقش مهمی دارند. از تلفن همراه و تبلت تا لپ تاپ و رایانه‌های شخصی، از خودروها و هواپیماها تا سیستم‌های کنترل ترافیک و ماهواره‌ها، از بانک‌ها و فروشگاه‌ها تا بیمارستان‌ها و مدارس، همه از سیستم‌های پیچیده‌ای استفاده می‌کنند که به ما امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

اما این سیستم‌ها ممکن است در معرض خطرات و تهدیدات مختلفی قرار گیرند. یکی از این خطرات، ویروس‌های کامپیوتری است. ویروس‌های کامپیوتری بدافزار‌های کوچکی هستند که به طور مخفیانه وارد سیستم‌های الکترونیکی می‌شوند و می‌توانند عملکرد آن‌ها را مختل کنند، اطلاعات مهم را پاک یا دزدیده و یا برای دیگران ارسال کنند، یا در نهایت باعث خرابی کلی سیستم شما باشند.

برای محافظت از سیستم‌های الکترونیکی و کامپیوتری خود در برابر ویروس‌های کامپیوتری، ما نیاز به استفاده از نرم افزارهای امنیتی داریم. آنتی ویروس‌ها برنامه‌هایی هستند که می‌توانند ویروس‌های کامپیوتری را شناسایی و حذف کنند. اما برای استفاده از آنتی ویروس، نیاز به یک لایسنس است. لایسنس آنتی ویروس یک مجوز استفاده از نرم افزار محافظت کننده از سیستم عامل در برابر بدافزارها و تهدیدات اینترنتی است. شرکت های معتبری همچون شرکت هامون، شرکت داده رایانش ابری پردیس، شـرکت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات ، شرکت رایکونت ارائه دهنده انواع لایسنس های محصولات آنتی ویروس هستند که میتوانید جهت خرید لایسنس اقدام نمایید. لایسنس می‌تواند به صورت زمان دار یا مادام العمر باشد. برای تهیه و خرید انواع آنتی ویروس، می‌توانید به مجموعه رایکونت مراجعه کرده و از بهترین خدمات و مشاوره رایگان قبل از خرید بهره مند شوید. در ادامه بیشتر به این موضوعات می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

معتبر‌ترین آنتی ویروس‌ها

برخی از کاربردی‌ترین و مناسب‌ترین آنتی ویروس‌های موجود در جهان، که به سادگی می‌توانید در مجموعه raykonet تهیه کنید، عبارتند از موارد زیر:

کسپرسکی

کسپرسکی، یکی از برجسته‌ترین و توانمندترین آنتی‌ویروس‌های جهان است که توسط شرکت کسپرسکی لب در روسیه توسعه یافته است. این آنتی‌ویروس از سال ۱۹۹۷ تاکنون در زمینه امنیت سایبری فعالیت می‌کند و بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان را پوشش می‌دهد. کسپرسکی از سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و آی‌او‌اس پشتیبانی می‌کند و توانایی حذف ویروس‌ها، تروجان‌ها، کرم‌ها، روت‌کیت‌ها، اسپای‌ورها، فیشینگ‌ها، رنسوم‌ورها و دیگر بدافزارها را دارد.

بیت دیفندر

بیت دیفندر، یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین آنتی‌ویروس‌های جهان، توسط شرکت بیت دیفندر در رومانی توسعه یافته است. این آنتی‌ویروس از سال ۲۰۰۱ تاکنون در زمینه امنیت سایبری فعالیت می‌کند و بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان را به خود جذب کرده است.

علاوه بر حفاظت از سیستم‌ها، بیت دیفندر دارای امکانات اضافی نیز می‌باشد که به کاربران کمک می‌کند. این امکانات شامل VPN، پسورد منیجر، پرنتال کنترل، سیف پی، وای فای سکیوریتی، آنتی ترکر و دیگر ویژگی‌ها است. این آنتی ویروس با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، به شناسایی و مقابله با بدافزارهای جدید و پیچیده می‌پردازد و با سرعت و سبکی بالا عمل می‌کند.

سیمانتک

سیمانتک، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین آنتی‌ویروس‌های جهان، توسط شرکت سیمانتک در آمریکا توسعه یافته است. سیمانتک در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها، کرم‌ها، روت‌کیت‌ها، اسپای‌ورها، فیشینگ‌ها، رنسوم‌ورها و سایر بدافزارها مقاوم است و به خوبی می‌تواند از سیستم عامل شما محافظت کند. اگر شما نیز به این آنتی ویروس جذاب علاقه‌مند هستند می‌توانید برای خرید آنتی ویروس سیمنتک سری به وب سایت رایکونت بزنید.

سیمانتک از معماری پنج لایه دفاعی برای شناسایی و مقابله با بدافزارها استفاده می‌کند که شامل لایه‌های Firewall، IPS، SONAR وNORTON INSIGHT است این آنتی‌ویروس یکی از پیشگامان در زمینه تحقیق و توسعه در حوزه امنیت سایبری به شمار می‌آید.

ایست نود ۳۲

ایست نود ۳۲، یکی از ساده‌ترین و سبک‌ترین آنتی‌ویروس‌های جهان، توسط شرکت ایست در اسلواکی توسعه یافته است. محصولات ایست نود ۳۲ در نسخه‌های مختلفی برای کاربران خانگی، کسب و کار، سازمان‌ها و دولت‌ها عرضه می‌شوند. و علاوه بر محافظت از سیستم‌ها، امکانات دیگری نیز دارد که به کاربران کمک می‌کند. برخی از این امکانات شامل پسورد منیجر، پرنتال کنترل، سیف دیتا، سیف کم، سیف شاپینگ و ... است.

همان‌طور که اشاره کردیم، ویروس‌های کامپیوتری از جمله بدافزار‌هایی هستند که ممکن است مشکلات فرواوانی برای سیستم‌ عامل شما به وجود آورند. برخی از این ویروس‌ها ممکن است به حدی به سیستم شما نفوذ کنند که به طور کلی سبب خرابی آن باشند. اما چاره چیست؟

خرید و تهیه آنتی ویروس یکی از بهترین راه‌حل‌های ممکن است. شما می‌توانید با خرید آنتی ویروس‌های مختلف امنیت سیستم عامل و اطلاعات خود را به سادگی تامین کنید. برخی از آنتی ویروس‌هایی که پیشتر معرفی کردیم در حوزه خود از بهترین و معتبر‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند. برای تهیه لایسنس این آنتی ویروس‌ها، به صورت آنلاین می‌توانید به رایکونت مراجعه کنید.

کلام آخر

در نهایت به معرفی انواع آنتی ویروس‌های معتبر جهانی پرداختیم. یکی از مهم‌ترین کار‌ها برای حفظ اطلاعات از ویروس‌ها، داشتن یک آنتی ویروس مناسب است. آنتی ویروس‌ها با تشخیص ویروس و حذف آن، از فعالیت و مشکلاتی‌که ممکن است به وجود آورند، جلوگیری کرده و امینت سیستم عامل شما را تامین خواهد کرد.

منبع: www.raykonet.ir

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.