کدخبر :288686 پرینت
22 آذر 1402 - 09:07

چگونه به کمک هوش مصنوعی زبان یاد بگیریم؟

آیا فکر می‌کنید یادگیری زبان یک وظیفه‌ی سخت و غیرممکن است؟ و یا به دنبال یافتن راهی برای یادگیری زبان با سرعت و دقت بیشتر هستید؟ با پیشرفت هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین، امروزه این موضوع دیگر چندان هم نشدنی نیست.

متن خبر

گزارش آگهی/ آیا فکر می‌کنید یادگیری زبان یک وظیفه‌ی سخت و غیرممکن است؟ و یا به دنبال یافتن راهی برای یادگیری زبان با سرعت و دقت بیشتر هستید؟ با پیشرفت هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین، امروزه این موضوع دیگر چندان هم نشدنی نیست.

 تکنولوژی هوش مصنوعی به‌طور قابل‌توجهی روی روش‌های یادگیری زبان تأثیرگذار شده است. نه تنها این تغییرات، سرعت و کیفیت یادگیری را افزایش داده‌اند بلکه نوع آموزش زبان نیز دچار تحولات زیادی شده است. این تحولات با ایجاد نوعی جدید از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های آموزشی با هوش مصنوعی، توانایی ارائه یک آموزش تخصصی و شخصی‌سازی شده را به زبان آموزان می‌دهند.

پلتفرم های آموزشی مدرنی مثل Elsa و Walt AI و Vaazh را می توان نام برد که هرکدام ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند.

به عنوان نمونه Elsa امکان بررسی تلفظ شما را دارد و به شما کمک می کند که انگلیسی را به درستی تلفظ کنید، در حالی که تا پیش از این هیچ اپلیکیشنی چنین خدمتی را نمی توانست ارائه دهد.

در بین پلتفرم های جدید، Vaazh کامل ترین امکانات آموزشی را در حال حاضر دارد. در ادامه ویژگی های واژ را توضیح می دهیم.

[node:title]

واژ اپلیکیشن آموزش زبان مبتنی بر هوش مصنوعی است و می توان از آن به عنوان یکی از بهترین گزینه های نسل جدید اپلیکیشن های آموزشی نام برد. ویژگی بارز واژ این است که به‌طور کامل بر اساس نیازها و سطح هر زبان اموز، محتوای آموزشی را تولید می کند و برنامه‌های آموزشی واژ متناسب با ترجیحات فردی شما را تدوین می‌کند. علاوه بر این، واژ دارای قابلیت مکالمه صوتی است که به شما این امکان را می‌دهد که به صورت مستقیم با برنامه صحبت کرده و مهارت‌های زبانی‌تان را بهبود بخشید.

یکی از ویژگی‌های گرانبهای واژ، حافظه هوشمند آن است به این شکل که برنامه در طول گفتگو متوجه می شود شما چه کلماتی را بلد نیستید و در درس های آینده به‌طور خودکار از آنها استفاده می‌کند تا زمانی که به این نتیجه برسد آنها را یاد گرفتید.

اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت و بهبود‌یافته در یادگیری زبان هستید، در حال حاضر واژ یکی از گزینه‌های برتر است. برای شروع به یادگیری زبان از این اپلیکیشن، می‌توانید نسخه‌ی اندروید یا آیفون آن را از سایت رسمی آن به آدرس Vaazh.com دریافت کنید.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.