نتایج ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت اعلام شد
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری اعلام کرد: در هفتمین دوره ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان دولت، 67/5 درصد از دفاتر رتبه یک، 32 درصد رتبه دو و نیم درصد رتبه سه را کسب کردند.
به گزارش سیتنا، شهرام حی شاد با اشاره به انجام ارزیابی دفاتر در شش ماهه اول سال 1402 گفت: در این دوره 8هشت هزار و 755 دفتر پیشخوان دولت در سراسر کشور ارزیابی شده که از این تعداد پنج هزار و 899 دفتر رتبه یک، دو هزار و 810 دفتر رتبه دو و 46 دفتر رتبه سه را به دست آوردهاند.
وی توزیع عادلانه خدمات در دفاتر، ارتقای کیفیت ارایه خدمات، تشویق دفاتر به ارتقای جایگاه، ایجاد روحیه پویایی و رقابت برای ارایه خدمات با کیفیت بهتر به خدمات گیرندگان، دستهبندی ارایه خدمات دستگاهها براساس رتبهبندی و نظر دستگاه خدمت گیرنده، ایجاد بستر ارتباطی الکترونیکی بین رگولاتوری و دفاتر پیشخوان دولت با توجه به گستره جغرافیایی حوزه فعالیت در سطح کشور را از جمله اهداف ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات عنوان کرد.
حی شاد، درباره فرایند ارزیابی دفاتر اظهار کرد: ارزیابی دفاتر براساس شاخصهای پیشبینی شده در مصوبه اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی، پس از خوداظهاری دفاتر در سامانه الکترونیکی ارزیابی و رتبهبندی، دریافت امتیاز انجمن استانی، بررسی و تایید امتیازها و مستندات ارایه شده در ادارات کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مناطق نهگانه انجام شده است.
جزئیات نتایج ارزیابی و رتبهبندی دفاتر را در اینجا میتوانید مشاهده کنید.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید