کدخبر :288161 پرینت
09 آذر 1402 - 15:07

ایلان ماسک از امتناع بعضی شرکت‌ها از درج آگهی در ایکس انتقاد کرد

ایلان ماسک، مالک پلتفرم ایکس (توییتر سابق) با انتقاد از شرکت‌هایی که از تبلیغات در این پلتفرم خودداری می‌کنند، گفت: «افرادی که می‌خواهند با تبلیغات از من باج‌خواهی کنند، بهتر است به جهنم بروند».

متن خبر

به گزارش سیتنا، ایلان ماسک طی سخنانی در کنفرانس DealBook به میزبانی نیویورک تایمز، خطاب به شرکت‌هایی که از ارائه آگهی‌های تبلیغاتی در ایکس منصرف شده اند، این شرکت‌ها را به «باج خواهی» متهم کرد.

او گفت که پول آنها را نمی‌خواهد، اما در عین حال هشدار داد که تحریم می‌تواند این پلتفرم را از بین ببرد زیرا ایکس به شدت به درآمد تبلیغاتی وابسته است.

او با خطاب مستقیم قرار دادن این شرکت‌ها گفت: «افرادی که می‌خواهند با ابزار تبلیغات از من باج‌خواهی کنند، بهتر است به جهنم بروند. به جهنم بروید! پیغام من واضح است؟»

پس از آنکه ماسک از انتشار یک پست در مواجهه با تندروی یهودیان صهیونیست در ایکس دفاع کرد، شماری از شرکت‌های بزرگ از درج آگهی تبلیغاتی در این پلتفرم خودداری ورزیدند.

اگرچه ماسک بعدا از تایید ضمنی انتشار این پست عذرخواهی کرد و اخیرا در سفر به سرزمین‌های اشغالی با مقامات رژیم غاصب صهیونیستی دیدار داشته است، اما رویه برخی شرکت‌های مدافع صهیونیست در مواجهه با ایکس تغییری نکرده است.

انتهای پیام

 

 

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.