کدخبر :287493 پرینت
24 آبان 1402 - 15:00

سوددهی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همکاری با سامانه سما

مدیرکل شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و امور دارایی، گفت: سامانه سما کارهای زیرساختی‌اش به پایان رسیده و تقریباً استقرارش تکمیل شده است و بعضی از شرکت‌ها مانند سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همکاری خیلی خوبی داشتند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، موضوع انتشار صورت‌های مالی هزار شرکت دولتی با حضور «محمد عنبری» مدیرکل شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و امور دارایی در برنامه «میز‌ اقتصاد» شبکه خبر بررسی شد.

مدیرکل شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و امور دارایی با اشاره به مصداق شرکت‌هایی که وضعشان بهتر یا بدتر شده و یا از زیان خارج شده‌اند، اظهار کرد: آنهایی که بیشترین سود را داشتند و سودشان افزایش پیدا کرده مثل ایمیدرو، پالایش شازند، شرکت صنایع ملی پتروشیمی بوده که نسبت به سال قبل بهتر شده اند.

وی، اضافه کرد: بیشترین سود را در این سری، سازمان اموال تملیکی داشته است. شرکت هایی که بیشترین درصد افزایش سود را داشتند، شرکت‌های مختلفی از جمله ایدرو، صنایع دریایی، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، برخی آب منطقه ای‌ها و برخی شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها بودند.

عنبری با بیان اینکه سامانه سما کارهای زیرساختی‌اش به پایان رسیده و تقریباً استقرارش تکمیل شده است، گفت: بعضی از شرکت‌ها مانند سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همکاری خیلی خوبی داشتند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.