کدخبر :286453 پرینت
29 مهر 1402 - 12:33

مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به سیتنا: برخی سازمان‌ها از امکان پیامک تبلیغاتی به‌درستی استفاده نمی‌کنند

مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به برخی گلایه‌ها از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم از سوی اپراتورها، گفت: برخی سازمان‌ها به درستی از این امکان استفاده می‌کنند، اما برخی دیگر از این ابزار استفاده درستی انجام نمی‌دهند؛ اگرچه هدف این است که این امکان بدون مزاحمت برای مشترکان انجام شود.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، بیژن عباسی آرند در نشست خبری ایرانسل به مناسبت ۱۷ سالگی این اپراتور و بهره برداری از ۶۵۰امین سایت 5G ایرانسل در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون گلایه برخی مشترکان اپراتورها از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم از سوی اپراتورهای اصلی و مجازی، گفت: سرشماره ای در نظر گرفته شده که مشترکان با ارسال پیامک به *۸۰۰# (ستاره ۸۰۰ مربع) می توانند گزارش دهند و پیامک‌ مزاحم را قطع کنند.

وی، افزود: برخی سازمان ها به درستی از این امکان استفاده می کنند، اما برخی دیگر از این ابزار استفاده درست انجام نمی‌دهند، اما هدف این است که این امکان بدون مزاحمت برای مشترکان انجام شود.

عباسی آرند در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا پیرامون موضوع باندلینگ گوشی‌های تلفن همراه توسط اپراتورها هم گفت: باندلینگ تجربه ای بود که انجام شد و اگر‌ به لحاظ تجاری پاسخگو باشد انجام می شود و اگر کمکی به سهم بازار و تجاری سازی کند باز هم استفاده می شود.

مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار سیتنا پیرامون سرمایه گذاری این اپراتور در سایر بخش‌های غیراپراتوری، گفت: بر اساس طرح تجاری، سرمایه گذاری داخلی غیر اپراتوری را انجام می دهیم و معمولا اگر دسترسی به برخی سرویس های تجاری ممکن باشد مشکلی برای سرمایه گذاری نداریم، اما به دلیل تحریم ها مجبور هستیم در بخش های دیگر سرمایه گذاری کنیم و صندوق نوآفرین هم متناسب با برنامه های موجود تصمیم گیری می کند.

[node:title]

[node:title]

انتهای پیام

خبرنگار: زهرا طاهری

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.