کدخبر :285810 پرینت
12 مهر 1402 - 09:22

وزیر ارتباطات: سیم‌کارت گردشگری تا این لحظه وجود خارجی ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سیم‌کارت گردشگری تا این لحظه وجود ندارد و مشکلی هم گردشگران از نظر ما ندارند و هرکس وارد ایران شود می‌تواند از سیستم رومینگ استفاده کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در جلسه هیات دولت امروز (12 مهر ماه) پیرامون ادعای لیست های اولویت دار برای نحوه ارائه خدمات به سایتهای خارجی نیز گفت: چنین لیست هایی وجود ندارد و کسانی هم که چنین مسائلی را مطرح کرده بودند در فضای مجازی اعلام کردند که این مسائل وجود ندارد.

وی مسائل مطرح شده درباره تشعشعات غیر استاندارد یکی از برندهای گوشی همراه نیز افزود: سازمان تنظیم مقررات آزمایشگاه های تخصصی در این حوزه دارد که نمونه هر وسیله ای که فرستنده داشته باشد باید در این آزمایشگاه ها تست شود و این مورد هم مشمول همین قاعده می شود.

هر کس که وارد خاک ما شود، اپراتورهای ما با بیش از ۲۵۰ اپراتور قرارداد رومینگ دارند و هرکس می‌تواند اینترنت کشور خود را فعال کند.

وی، افزود: سیم کارت گردشگری تا این لحظه وجود خارجی ندارد و مشکلی هم گردشگران از نظر ما ندارند و هرکس وارد ایران شود از سیستم رومینگ استفاده کند.

وی درباره کیفیت خدمات ارائه شده در پنجره واحد خدمات دولت نیز افزود: از یک ماه گذشته برای بررسی کیفیت ارائه خدمات در این پنجره جلساتی در حال برگزاری است تا شاهد افزایش کیفیت این خدمات باشیم.
زارع پور درباره خارج شدن گوشی های سرقتی به کشورهای همسایه و برگشت آنها به ایران نیز گفت: این موضوع با حضور وزیر ارتباطات پاکستان در دو ماه گذشته مطرح شد و با بقیه کشورهای همسایه نیز این کار از نظر فنی و سیاستگذاری پیگیری می شود تا بتوانیم از این موضوع جلوگیری کنیم.

وزیر ارتباطات درباره شبکه داخلی بین سازمان های و شرکت های دولتی و خصوصی و کیفیت این شبکه نیز گفت: نگهداری شبکه های ملی داخلی دستگاه ها با خود این سازمان ها است و در بعضی مواقع که مشکل از خود این سامانه ها است متهم ردیف اول ارتباطات و اینترنت عنوان می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.