کدخبر :285632 پرینت
07 مهر 1402 - 13:44

نقایص عجیب آیفون ۱۵ پرو کاربران را شوکه کرد!

بر اساس تجربه برخی خریداران آیفون‌های ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس به‌نظر می‌رسد گوشی‌های جدید اپل چندان هم بی‌نقص نیستند؛ آیفون‌های پرو که از تراشه جدید A17 Pro بهره می‌برند به‌هنگام شارژ شدن یا در استفاده‌ طولانی‌مدت، بیش‌ از‌ حد داغ می‌کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، از زمانی که آیفون‌های ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس معرفی شدند، گزارش‌های زیادی درباره داغ‌شدن بیش‌ازحد این گوشی‌ها منتشر شده است.

چند روزی می‌شود که نسخه‌های جدید آیفون به دست پیش خرید کنندگان این محصولات رسیده است؛ اما با توجه به اخبار و بازخوردهای برخی کاربران در فضای مجازی به‌نظر می‌رسد آیفون‌های پرو امسال دارای نقایصی هستند.

افرادی که این اخبار را از خود منتشر کرده‌اند معتقدند که هیچ‌گونه استفاده ناصحیحی از آیفون‌های خود نداشته‌اند و گوشی آن‌ها دارای ایرادهای مونتاژی است.

‏خریداران آیفون‌های ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس می‌گویند این گوشی‌ها که از تراشه جدید A17 Pro بهره می‌برند به‌هنگام شارژ شدن یا در استفاده‌ طولانی‌مدت، بیش‌ از‌ حد داغ می‌کند.

آن‌ها افزودند که پرچمدار جدید اپل حتی بدون اجرای اپ‌ها و بازی‌های سنگین هم خیلی زود گرم می‌شود.

اپل در مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید خود تراشه A17 Pro را به‌عنوان قوی‌ترین تراشه دنیای موبایل معرفی کرد و گفته بود آیفون‌های پرو امسال با استفاده از این تراشه توانایی اجرای بازی‌های کنسولی را نیز به‌صورت پورت شده دارند، اما تعاملات اولیه کاربران با این تراشه چندان راضی‌کننده نبوده است.

آن‌ها می‌گویند تراشه ۳ نانومتری جدید آیفون‌ها به‌شدت داغ می‌کند؛ حتی اگر شما کار سنگینی با گوشی نکنید، دمای این تراشه از حد نرمال بالاتر خواهد رفت که مسئله بسیار مهمی است.

این افزایش قابل‌توجه دما در آیفون ۱۵ پرو همچنین موجب کاهش قدرت پردازنده می‌شود تا از ورود آسیب‌های جدی‌تر به سایر قطعات گوشی جلوگیری کند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.