کدخبر :285184 پرینت
26 شهریور 1402 - 07:56

معرفی پنج شغل با درآمد ماهیانه بالای ۶۰ میلیون تومان توسط ایران تلنت

وب‌سایت ایران تلنت در گزارشی پنج شغل را که در یک سال گذشته برای صاحبانش ماهیانه بیش از ۶۰ میلیون درآمد داشته، معرفی کرده است.

متن خبر

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، بر اساس گزارش وب‌سایت ایران تلنت، یک شرکت دیجیتال مارکتینگ که در زمینه تولید محتوای اینستاگرامی و تولید تیزرهای تبلیغاتی و ساخت لوگوموشن و طراحی سایت فعالیت دارد، در آگهی استخدام خود نوشته به ادمین اینستاگرام خانم با حداقل ۳۵ سال سن بیش از ۶۰ میلیون تومان در ماه حقوق می‌دهد.

همچنین یک شرکت در زمینه صادرات تولیدات یکبارمصرف پلیمری و محصولات چرم، حاضر است برای استخدام فردی در سمت مدیر کارخانه در شهر شاهرود با ۱۲ سابقه مدیریت کارخانه در حوزه صنعت پلیمر یا گروه مشابه آن بالای ۶۰ میلیون تومان در ماه پرداخت کند.

شغل سوم، مربوط به یک مجموعه تولیدی فعال در زمینه تهیه غذای سازمانی است که به سرآشپز حرفه‌ای آقا برای کترینگ ایرانی خود حقوقی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان می‌پردازد.

همچنین سازمانی فعال در حوزه ساخت مصالح و تجهیزات ساختمانی، یک خانم یا آقا را در سمت قائم مقام مدیرعامل با مدرک کارشناسی مهندسی عمران، مهندسی راه‌آهن، مدیریت بازرگانی، کسب و کار و یا اقتصاد و حداقل پنج سال سابقه با حقوق ۶۰ میلیون تومان استخدام می کند.

پنجمین شغل مربوط به سازمانی فعال در حوزه تولیدی-صنعتی است که معاون مالی آقا با حداقل ۱۵ سال سابقه کار مدیریت مالی استخدام می‌کند. حقوق پیشنهادی این شرکت نیز ۶۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.