کدخبر :284746 پرینت
13 شهریور 1402 - 09:23

دوره های آموزش رایگان شبکه و مرکز تلفن (صد در صد کاربردی و عملی)

اگر به دنبال گذراندن دوره های آموزش رایگان شبکه و سانترال هستید می توانید به مجموعه ی معتبر پی بی ایکس شاپ، مراجعه کنید. البته باید این نکته را یادﺁوری کنیم که تمرکز این مجموعه بر روی تولید آموزش های کاربردی و عملی می باشد.

متن خبر

گزارش آگهی/ اگر به دنبال گذراندن دوره های آموزش رایگان شبکه و سانترال هستید می توانید به مجموعه ی معتبر پی بی ایکس شاپ، مراجعه کنید. البته باید این نکته را یادﺁوری کنیم که تمرکز این مجموعه بر روی تولید آموزش های کاربردی و عملی می باشد.

در حال حاضر، مرکزتلفن یکی از مهم ترین سرورهای ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی کوچک و بزرگ است و نهادی را نمی توان پیدا کرد که از این دستگاه استفاده نکرده باشد. پیشرفته و پیچیده بودن این دستگاه، سبب شده که نصب و راه اندازی آن، نیازمند متخصصین حرفه ای و دوره دیده باشد. به همین دلیل بسیاری از کاربران به دنبال دوره های آموزشی سانترال می باشند.

در حال حاضر، مجموعه معتبر پی بی ایکس شاپ با داشتن کادری مجرب و متخصص در حال تولید دوره های رایگان و دوره های پیشرفته شبکه و مرکز تلفن است. هدف از ارائه ی این دوره ها آموزش نصب و راه اندازی انواع تلفن های سانترال با تکنولوژی ویپ و یکپارچه سازی با ساختار شبکه است. از دیگر اهداف این مجموعه برای برپایی چنین دوره هایی، ارائه ی آموزش های باکیفیت، همراه با آموزش های عملی می باشد.

آموزش حضوری بهتر است یا آموزش غیر حضوری

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم، دوره های آموزشی آنلاین که توسط گروه فنی پی بی ایکس شاپ تولید شده است، شامل انواع دوره های آموزشی جامع و مقدماتی است  که تمام آموزش ها و برنامه ریزی های مربوط به مدل های مختلف مرکز تلفن در آن به صورت عملی می باشند. این آموزش ها به قدری جامع و کامل است که می تواند اغلب نیاز کارآموزان را رفع نمایند.

ویژگی دوره های آموزش آنلاین سانترال و ویپ

یکی از مهم ترین ویژگی های دوره های آموزش آنلاین سانترال و ویپ در مجموعه ی معتبر پی بی ایکس شاپ این است که از کارآموزان مبتدی تا حرفه ای می توانند در آن شرکت کنند. در حال حاضر، برگزاری کلاس های این مجموعه در سطوح مختلف و برای مدل های مختلف مرکز تلفن انجام می گیرد.

استفاده از تیم پشتیبانی آنلاین یکی دیگر از خدماتی هست که پی بی ایکس شاپ ارائه می دهد. اگر در حین انجام پروژه به مشکلی برخوردید می توانید از تیم پشتیبانی پی بی ایکس شاپ کمک بگیرید.

آپدیت دوره ها هم بصورت رایگان برای عزیزانی که دوره را خریداری کردند انجام می شود.

اما مسیر تبدیل شدن به یک متخصص مرکزتلفن چیست و پی بی ایکس شاپ قرار است چه کمکی به شما بکند.

دوره های رایگان شبکه و مرکزتلفن

در کنار دوره های پیشرفته و جامع، دوره های رایگان هم در این مجموعه منتشر شده است. برخی از این دوره ها رایگان است و پیش نیاز دوره های پیشرفته محسوب می شود.

در این بخش تصمیم داریم برخی از دوره های رایگان را به شما معرفی کنیم .

دوره رایگان ورود به حرفه سانترال

اگر با سانترال یا مرکزتلفن آشنا نیستید، این دوره بسیار مناسب شماست. چون نیازی به پرداخت هزینه نیست و می توانید این دوره را مشاهده کنید و بصورت اولیه با مرکز تلفن های تحت شبکه و مرکز تلفن های آنالوگ آشنا شوید و برای ادامه راه می توانید از دیگر دوره ها هم استفاده کنید.

این دوره را جهت راهنمای شما عزیزانی ضبط کردیم که تصمیم دارید وارد یک حوزه تخصصی شوید اما نمی دانید که باید از کجا شروع کنید و لازم هست که چه دوره هایی را بگذرانید.

دوره رایگان شبکه کامپیوتری یا همان Network +

این دوره تفاوت های بسیار زیادی با دوره های دیگر دارد و یکی از مهمترین مواردی که بسیار حائز اهمیت است ، مبحث عملی بودن دوره است.

دوره رایگان نتورک پلاس که توسط پی بی ایکس شاپ منتشر شده است شامل مباحث تئوری خسته کنند نیست و با سرفصل هایی متفاوت نسبت به دوره های دیگر ضبط شده است.

همچنین بعضی مطالب کاربردی که در دوره ای مشابه وجود ندارد هم به این دوره اضافه شده تا بتوانید بعد از گذراندن این دوره با سخت افزار ها و تجهیزات شبکه کار کنید.

دوره نتورک پلاس پی بی ایکس شاپ شامل بررسی سخت افزاری تجهیزات هم هست و در هر مبحث شما را با تجهیزات هم آشنا می کند.

[node:title]

دوره رایگان روتر های میکروتیک

در ادامه دوره نتورک پلاس لازم هست که شما با روتر حرفه ای مثل روتر میکروتیک هم کار کنید. بی شک استفاده از روتر حرفه ای در هر شرکتی لازم و ضروری است.

امنیت در شبکه بسیار مهم است و لازم است که بعد از چیدن ساختار شبکه، به دنبال امنیت باشید.

در دوره رایگان میکروتیک شما با قرار گرفتن درست تجهیزات شبکه آشنا می شوید و یاد می گیرید که ساختار درست شبکه چیست و چطور می توانید بصورت اولیه امنیت را تامین کنید.

در این دوره شما با سرویس های مهم روتر میکروتیک آشنا می شوید و یاد میگیرید که چطور می توانید انواع محدودیت ها و دسترسی ها را ایجاد کنید و البته نیاز هست که شما چند برابر این دوره وقت بگذارید و تمرین کنید.

این دوره هم مشابه دوره نتورک لازم و ضروری است و هر متخصص مرکز تلفنی باید بتواند با این سخت افزار کار کند.

دوره رایگان ویپ ایزابل

مسیری که پیش رو دارید در جهت تبدیل شدن به یک متخصص شبکه است، پس باید ابتدا تجهیزات شبکه را بشناسید و بتوانید یک شبکه کامپیوتری مطمئن را بین تجهیزات پیاده سازی کنید و البته امنیت را هم تامین کنید.

این مباحث مربوط می شود به دو دوره شبکه و میکروتیک که پیش نیاز های دوره رایگان ویپ ایزابل هستند.

[node:title]

در دوره رایگان ایزابل شما با راه اندازی مرکز تلفن ویپ و مبتنی بر وب و شبکه آشنا می شوید و می توانید یک مرکز تلفن تحت شبکه را راه اندازی کنید. این مرکز تلفن قابلیت های بسیار زیاد و رایگانی دارد که به همین دلیل به محبوب ترین مرکز تلفن ویپ در دنیا تبدیل شده است.

این دوره هم مشابه دوره های قبلی که به شما معرفی کردیم بصورت کاربردی طراحی شده تا با دیدن این دوره خسته نشوید و بعد آن بتوانید مرکز تلفن ایزابل را راه اندازی کنید.

پیاده سازی برخی سناریو مورد نیاز شما در این دوره بررسی شده و البته برای تسلط صد در صدی به همه مباحث می توانید در دوره جامع ایزابل هم شرکت کنید.

اگر تصمیم دارید که به یک متخصص در زمینه ویپ تبدیل شوید پیشنهاد می کنیم که ابتدا دوره رایگان نتورک پلاس، دوره رایگان میکروتیک و دوره رایگان ایزابل را بگذرانید و بعد از آن دوره جامع ایزابل را هم شروع کنید.

قطعا دوره رایگان ایزابل به شما کمک خواهد کرد که سناریو های حرفه ای که در دوره جامع ایزابل بررسی شده را بهتر درک و پیاده سازی کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.