کدخبر :284609 پرینت
09 شهریور 1402 - 14:07

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید اقساطی گوشی

گوشی موبایل را می‌توان از وسایل ضروری زندگی مدرن دانست. این وسایل، روز به روز پیشرفته‌تر شده، با تنوع بالاتر و امکانات بیشتری عرضه می‌شوند. از طرفی ماهیت نرم‌افزاری اغلب گوشی‌های هوشمند به گونه‌ای است که بعد چند سال استفاده، عملکرد آنها کند می‌شود و ممکن است قدرت اولیه را نداشته باشند. از سوی دیگر قیمت گوشی‌های هوشمند، همواره در حال افزایش است.

متن خبر

گزارش آگهی/ هدف ما از بیان مطالب بالا آن است که بگوییم مواقعی پیش می‌آید که افراد، نیاز به یک تلفن همراه جدید دارند اما بودجه کافی برای پرداخت هزینه کامل گوشی در اختیار ندارند. اینجاست که برخی فروشندگان، خرید قسطی را پیشنهاد می‌دهند. در ادامه، توضیحاتی درباره مزایای اصلی خرید اقساطی گوشی بیان می‌کنیم. پس از آن نوبت به معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی خرید اقساطی گوشی می‌رسد.

مزایای اصلی خرید اقساطی گوشی

خرید کالا بدون پرداخت کامل پول

 بدیهی‌ترین و در عین حال مهم‌ترین مزیت خرید اقساطی گوشی ، این است که هزینه کالا به طور کامل پرداخت نمی‌شود. در خرید اقساطی، شما در ابتدا فقط مقدار کمی از هزینه گوشی را پرداخته و مابقی مبلغ را در بازه زمانی مشخصی، به مرور پرداخت می‌کنید. این در حالی است که از همان ابتدا صاحب یک گوشی نو خواهید بود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر برخی مراکز، شرایط خرید اقساطی گوشی، بدون نیاز به پیش‌‌پرداخت را نیز فراهم کرده‌اند. در این حالت، بدون هیچ هزینه‌ اولیه‌ای می‌توان یک گوشی جدید در اختیار داشت؛ البته هر نوع خرید اقساطی، نیازمند شرایطی از جمله داشتن ضامن معتبر است.

بازه زمانی طولانی برای پرداخت قسط

یکی دیگر از مزایای اصلی خرید اقساطی گوشی، بازه زمانی طولانی مدتی است که برای پرداخت قسط در نظر گرفته می‌شود. شیوه کار به این صورت است که بخش اعظم هزینه کالا، طی تعداد مشخصی قسط و در تاریخ‌های معینی (معمولاً هر ماه یک بار) پرداخت می‌شود؛ به این ترتیب در هر بار پرداخت قسط، هزینه کمی داده می‌شود؛ به عبارت دیگر مبلغ اقساط به گونه‌ای است که خریدار، فشار مالی چندانی احساس نمی‌کند.

خرید مقرون به‌صرفه

هر چند که قیمت تمام شده گوشی اقساطی، بالاتر از قیمت خرید گوشی به صورت نقدی است اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که با این روش، شما مبلغ گوشی را در یک بازه زمانی طولانی مدت پرداخت می‌کنید؛ طی این مدت، ممکن است بازار دچار تورم شده، قیمت گوشی افزایش ‌‌یابد و ارزش پول رو به کاهش رود؛ بنابراین می‌توان گفت که در صورت عدم توانایی در پرداخت هزینه کامل گوشی، خرید اقساطی از هر روش دیگری، مقرون به‌صرفه‌تر است.

شاید به ذهنتان برسد که برای خرید گوشی، پول پس‌انداز کنید اما احتمال دارد که بعد از جمع‌آوری پول، متوجه شوید قیمت گوشی بالا رفته و سود چندانی از این کار عایدتان نشده است. از طرفی خالی کردن حساب پس‌انداز برای خرید گوشی نیز چندان صحیح به نظر نمی‌رسد.

مزایای خرید اینترنتی گوشی

[node:title]

 بهترین روش برای خرید قسطی تلفن همراه، مراجعه به یک سایت اینترنتی معتبر است. حال که اصلی‌ترین مزایای خرید اقساطی موبایل را بیان کردیم، تصمیم داریم مهم‌ترین مزایای خرید این کالا به صورت اینترنتی را نیز بررسی کنیم.

صرفه‌جویی در وقت

گشت و گذار در فروشگاه‌های مختلف، جهت انتخاب و خرید گوشی، کاری دشوار و وقت‌گیر است؛ در حالی که برای خرید اینترنتی، کافی است یک مرجع معتبر پیدا کرده، محصول مورد نظر خود را انتخاب و درخواست خود را ثبت کنید. این مسئله، اصلی‌ترین مزیت خرید اینترنتی است؛ فرقی نمی‌کند قصد خرید اقساطی گوشی را دارید یا می‌خواهید خرید نقدی انجام دهید.

امکان مقایسه راحت انواع گوشی و قیمت آنها

زمانی که برای انتخاب گوشی به بازار مراجعه می‌کنید، در برخی فروشگاه‌ها محدودیت مدل و برند را شاهد خواهید بود؛ بنابراین ناچار هستید برای مقایسه بهتر به مراکز مختلف مراجعه کنید. در مورد فروشگاه‌هایی که محصولات خود را با تنوع بالایی عرضه می‌کنند، به احتمال زیاد فروشنده فرصت کافی برای معرفی همه گوشی‌ها را نداشته و در این شرایط، بررسی و مقایسه بسیار مشکل خواهد بود.

خرید اینترنتی موبایل، هیچ کدام از مشکلات مطرح شده در بالا را ندارد؛ چرا که در سایت اینترنتی، شما می‌توانید، عکس و مشخصات تعداد زیادی گوشی را به صورت یکجا مشاهده کنید. به این ترتیب می‌توان بدون اتلاف وقت و هزینه، دستگاه‌های مختلف را از نظر کیفیت ساخت، مشخصات فنی، ویژگی‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزار، قیمت و سایر موارد با یکدیگر مقایسه نمود.

مناسب بودن قیمت خرید اینترنتی گوشی

به طور معمول، قیمت گوشی موبایل در فروشگاه‌های اینترنتی، مناسب‌تر از قیمت آنها در بازار است. هر چند که برخی از فروشگاه‌های فیزیکی نیز دارای سایت هستند اما در حالت کلی هزینه اداره کردن سایت، کمتر از هزینه مغازه است. علاوه بر این به علت رقابتی که در حوزه فروش اینترنتی گوشی موبایل وجود دارد، همه فروشندگان تلاش می‌کنند کالای خود را با مناسب‌ترین قیمت ممکن معرفی کنند.

برگزاری جشنواره، تخفیف ویژه، فروش ویژه و فراهم کردن امکان فروش اقساطی با توجه به شرایط و نیاز مشتری، مزیت دیگر خرید اینترنتی گوشی موبایل است.

برای خرید اقساطی گوشی به کجا مراجعه کنیم؟

تاکنون به این نتیجه رسیدیم که خرید اینترنتی، بهترین روش برای تهیه گوشی به صورت نقد و اقساط است. حال در پاسخ به سؤال مطرح شده در بالا باید گفت قبل از هر چیز، باید اعتبار سایت را بررسی کنید. یک سایت معتبر، دارای نشان اعتماد و راه‌های ارتباطی مطمئن است؛ علاوه بر این از ظاهر سایت و نحوه درج محصولات نیز تا حدودی می‌توان به اعتبار آن پی برد. یکی دیگر از روش‌های بررسی اعتبار فروشگاه اینترنتی، مطالعه نظرات کاربرانی است که قبلاً از سایت خرید کرده‌اند.

شایان ذکر است که علاوه بر توجه به معتبر بودن سایت، برای خرید اینترنتی باید به فروشگاهی مراجعه کرد که اولاً از نظر تنوع محصول، قابل قبول بوده و با نیازهای ما سازگار باشد؛ ثانیاً شرایط مناسبی را برای خرید اقساطی فراهم کرده باشد؛ همچنین یک فروشگاه معتبر، محصولات خود را همراه با گارانتی مطمئن عرضه می‌کند.

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید اقساطی گوشی

اگر به دنبال یک پاسخ قطعی برای بهترین فروشگاه اینترنتی خرید اقساطی گوشی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت کوروشاپ سری بزنید. این سایت، همه ویژگی‌های ذکر شده در بخش قبل را دارد.

از طریق فروشگاه کوروشاپ می‌توانید هر زمان که اراده کردید، درخواست خود را برای خرید اقساطی گوشی ثبت کنید. این مرکز، شرایط بسیار خوبی را برای فروش قسطی در نظر گرفته است. ارائه مشاوره پیش از خرید، قیمت مناسب محصولات، مشتری مداری و تحویل سریع کالا، مهم‌ترین مزایای خرید گوشی از سایت کوروشاپ هستند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.