کدخبر :284577 پرینت
08 شهریور 1402 - 15:13

ارائه گزارش آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها به رییس جمهور

در روز پایانی نمایشگاه روایت خدمت، وعده و وفا، رییس جمهوری با حضور در غرفه وزارت ارتباطات ضمن بازدید از دستاوردها و اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دولت سیزدهم، گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها ارایه شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با حضور در نخستین نمایشگاه روایت خدمت، وعده و وفا از جدیدترین دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی کشور بازدید کرد.

رییس جمهوری در بدو ورود به محل برگزاری نخستین نمایشگاه روایت خدمت از غرفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید کرد و با حضور در محل میز خدمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش آخرین وضعیت پیشرفت پروژۀ فیبرنوری منازل و کسب و کارها را بررسی کردند.

براساس آخرین داده‌های رگولاتوری، در حال حاضر 3.263.137 خانوار تحت پوشش این خدمت قرار گرفته‌اند، دستاوردی که با 1956 کیلومتر فیبرکشی و داکت کشی همچنین 2402 کیلومتر حفاری در 114 شهر ایران (21 استان) محقق شده است.

رگولاتوری نیز همچون دیگر ارکان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین نمایشگاه روایت خدمت شرکت کرد تا آخرین دستاوردهای خود به عنوان نهاد تنظیم‌گر حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات را در معرض دید عموم قرار دهد.

نخستین نمایشگاه «روایت خدمت» از روز شنبه چهارم شهریورماه همزمان با فرارسیدن هفتۀ گرامیداشت دولت در نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد و مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت.
این نمایشگاه چهار روزه امروز به کار خود پایان داد.

رگولاتوری سعی داشت که در این نمایشگاه ضمن تشریح آخرین وضعیت توسعه پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در کشور به معرفی سامانه‌های خدماتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداختند و شکایات مردم از خدمات ارتباطی و فناوری را نیز ثبت و پیگیری کردند.

طی روزهای گذشته علاوه بر رئیس جمهوری، مقامات مختلف دولتی از جمله وزیر صمت، معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری، معاون اجرایی رئیس جمهوری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سخنگو و دبیر هیات دولت، رئیس و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و معاون امور مجلس رییس جمهوری از میز خدمت رگولاتوری در نخستین نمایشگاه روایت خدمت بازدید کردند.

انتهای پیام
 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.