کدخبر :284502 پرینت
07 شهریور 1402 - 07:51

اپراتور اماراتی به نقطه عطفی در اجرای فناوری 5G دست یافت

اپراتور du امارات در تعامل با شرکت ارتباطات یکپارچه این کشور (EITC)، اعلام کرد که طرح تجمیع فناوری‌های چند اپراتور در شبکه بی‌سیم تجاری را آغاز کرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت du، در تعامل با شرکت ارتباطات یکپارچه امارات (EITC)، اعلام کرد طرح تجمیع فناوری‌های چند اپراتور در شبکه بی‌سیم تجاری خود آغاز کرده است. نوآوری جدید شامل تجمیع سه اپراتور 100 مگاهرتزی در باند C و باند 2.6 گیگاهرتزی می‌باشد. تجمیع اپراتورها به این معنی است که شبکه می‌تواند سه برابر سرعت داده نسبت به آنچه در حال حاضر در دسترس کاربران در امارات است، خدمات ارائه دهد. ستون اصلی تجمیع چند حامل خدمات بی سیم Home خواهد بود، سرویسی که توسط du در سال2021 به بازار امارات معرفی شد و فوراً به محبوبیت رسید و در مدت کوتاهی هزاران کاربر را به خود جذب کرد.

سلیم آل بلوشی، مدیر ارشد فناوری du در این باره گفت: du از زمان آغاز به کار، اهمیت بسیار زیادی برای بهبود مستمر تجربه کاربر قائل بوده و در مورد تقاضای اتصال مشترکین امارات متحده عربی جلوتر از زمان در نظر گرفته شده بوده و پیش‌بینی می‌کنیم در آینده نزدیک، میانگین پهنای باند تقاضای کاربران چندین برابر افزایش یابد. تجمیع چند اپراتور یک راه اثبات شده برای افزایش حداکثر و متوسط توان عملیاتی شبکه‌های بی سیم است و بنابراین ما این مسیر را آغاز کردیم. این تحول تعهد تزلزل ناپذیر ما نسبت به برنامه امارات متحده برای امکان استفاده بیشتر از فناوری و نوآوری در هر بخش از زندگی ما در کشور را نشان می دهد.

توضیح اینکه du اولین اپراتور در امارات متحده عربی بود که خدمات بی سیم خانگی مبتنی بر 4G و خدمات بی سیم خانگی مبتنی بر 5G را معرفی کرد. با این رویداد، du همچنین به زودی خدمات بی سیم پیشرفته 5G خانگی با 3CC را ارائه می دهد. سرویسی که قادر به پشتیبانی از موارد استفاده آینده‌نگر مانند هوش مصنوعی، متاورس، بازی‌های واقعیت گسترده (XR) و جلسات (XR) است که انتظار می‌رود به دلیل اطلاعیه‌های اخیر توسط برخی از اکوسیستم‌های فناوری محبوب، ظرف 12 ماه آینده گسترده شوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.