کدخبر :282729 پرینت
22 تیر 1402 - 09:59

رصد بازار ارزهای دیجیتال با صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

تعداد ارزهای دیجیتال در سال 2023 از 23 هزار کوین و توکن فراتر رفته است. مارکت کپ این بازار نیز پس از رشد قیمت بیت کوین در ماه‌های ابتدایی سال جاری به محدود 1.2 تریلیون دلار رسیده است. جالب است بدانید که بر اساس آخرین آمارها، تعداد فعالان ایرانی بازار رمز‌ارزها به حدود 15 میلیون نفر می‌رسد.

متن خبر

گزارش آگهی/ یکی از ملزومات اصلی فعالیت در هر بازار مالی، رصد شاخص‌ها و اتفاقات مهمی است که در آن جریان پیدا می‌کند. بازار کریپتوکارنسی نیز از این قاعده مستثنا نیست. در این مطلب قصد داریم به‌بررسی مهم‌ترین شاخص‌هایی که باید هنگام رصد بازار مد نظر قرار دهید، بپردازیم. ضمن اینکه راهنمای بررسی بازار ارز دیجیتال با استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت را ارائه خواهیم کرد. حتما تا پایان با این مطلب همراه باشید.

چرا اصلا باید بازار ارز دیجیتال را رصد کنیم؟

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون رصد وضعیت بازار بی‌شباهت با تیر انداختن در تاریکی نیست. اگر به‌دنبال راهی پایدار برای موفقیت در بازار رمز ارزها هستید، باید نبض بازار را در اختیار داشته باشید.

برای این منظور هیچ راهی به‌جز بررسی شرایط ارزهای دیجیتال ندارید. هر معامله‌گر باید استراتژی معاملاتی خود را برای فعالیت در بازار رمز ارزها تدوین کند. پیاده‌سازی استراتژی معاملاتی لوازمی دارد که یکی از آن‌ها تسلط بر اتفاقاتی است که در بازار جریان دارند.

[node:title]

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون رصد بازار کریپتوکارنسی صد در صد اشتباه است

برای رصد بازار ارز دیجیتال چه مولفه‌هایی را باید در نظر بگیریم؟

اولین نکته‌ای که برای بررسی بازار ارز دیجیتال با صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت و سایر ابزارها باید مد نظر قرار دهید، این است که شما به‌تنهایی نمی‌توانید همه بازار را زیر چتر نظارت خود بگیرید.

همان‌طور که اشاره کردیم، بیش از 23 هزار ارز دیجیتال تا این لحظه در بازار رمزارزها وجود دارند. هر روز نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

بنابراین در این شرایط شما باید دایره محدودی از ارزهای دیجیتال را در واچ لیست خود قرار دهید. دقت داشته باشید که مهم‌ نیست الزاما روی هر ارز دیجیتال که در واچ لیست شما قرار دارد، سرمایه‌گذاری کنید. بلکه با نظارت بر گزینه‌های مهم، زمان مناسب برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها را تشخیص خواهید داد.

از جمله مهم‌ترین مولفه‌هایی که برای رصد بازار ارزهای دیجیتال باید مد نظر قرار دهید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رصد اخبار بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارزهای دیجیتال
  • بررسی اخبار اقتصادی و سیاسی مهم دنیا
  • تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال به‌صورت پیوسته
  • تحلیل بنیادی ارزهای دیجیتال با رصد پیشرفت‌ها و تغییرات در پروژه‌های مختلف
  • بررسی دامیننس ارزهای دیجیتال مهم مانند بیت کوین و تتر
  • بررسی داده‌های درون زنجیره‌ای شبکه‌های بلاکچین
  • رصد رفتار معامله‌گران فعال در بازار رمزارزها

صرافی ایرانیکارت برای رصد بازار ارزهای دیجیتال چه کمکی به ما می‌کند؟

بررسی بازار ارز دیجیتال با صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی معامله‌گران ایرانی است. آنچه در صرافی ایرانیکارت برای رصد وضعیت بازار رمز ارزها تهیه و تدارک دیده می‌شود، کاملا منطبق بر نیاز تریدرهای ایرانی است.

ضمن اینکه به‌صورت دائمی بازخوردهایی از مخاطبان گرفته می‌شود تا نیازهای جدید آن‌ها نیز برآورده شود. شما با انتخاب ایرانیکارت علاوه برای خرید Ripple، خرید بیت Bitcoin، خرید Ethereum و … می‌توانید نبض بازار را نیز در اختیار بگیرید. مهم‌ترین امکانات آکادمی صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت عبارت‌اند از:

1. آموزش ارز دیجیتال

آموزش در خیلی از بازارهای مالی بیشتر معطوف به تحلیل تکنیکال و بنیادی می‌شود. این در حالی است که در آموزش ارز دیجیتال، بیش از هر چیز مفاهیم و اصطلاحات پایه‌ای است که اهمیت دارند.

در غیر این صورت افراد اصلا متوجه نمی‌شوند که قدم در چه دنیایی گذاشته‌اند. در ایرانیکارت، آموزش ارزهای دیجیتال در قالب مقالات کاربردی برای فعالان بازار رمز ارزها در نظر گرفته شده است. تمام آموزش‌ها در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته دسته‌بندی شده‌اند تا پاسخگوی نیاز همه افراد باشند.

2. تحلیل تکنیکال به‌روز ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال، مهم‌ترین ابزار برای پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال است. در بررسی بازار ارز دیجیتال با صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت، سهم ویژه‌ای به این موضوع اختصاص داده شده است.

به‌صورت روزانه تحلیل‌های تکنیکال مهم‌ترین ارزهای دیجیتال بازار مانند بیت کوین، اتریوم، ترون، شیبا اینو، دوج کوین و ... در سایت ایرانیکارت عرضه می‌شوند. گروهی از حرفه‌ای‌ترین تحلیل‌گران تکنیکال در کشور این مسئولیت را در ایرانیکارت بر عهده دارند. ضمن اینکه امکان درخواست تحلیل تکنیکال ارزهای دیگر از سوی مخاطبان نیز وجود دارد.

[node:title]

در صرافی ایرانیکارت روزانه تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال مهم در دسترسی معامله‌گران قرار می‌گیرد.

3. تحلیل بنیادی مهم‌ترین ارزهای دیجیتال

عده‌ای تصور می‌کنند که تحلیل بنیادی در بازار ارزهای دیجیتال بی‌معنی است. شاید برای شت کوین‌ها این موضوع صادق باشد؛ اما واقعیت این است که برای ارزهای دیجیتال جریان اصلی در بازار رمز ارزها تحلیل بنیادی به‌مانند تکنیکال از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این حالت با در نظر گرفتن اتفاقات کلان در بازار و همچنین تغییر و تحولات داخلی پروژه‌های رمزارز، می‌توان تحلیل خاصی از وضعیت ارزش بنیادی و قیمت واقعیت ارزهای دیجیتال ارائه کرد. این موضوع نیز بخش مهمی از فعالیت‌های آکادمی صرافی ایرانیکارت را شامل می‌شود.

4. اخبار مهم مرتبط با بازار رمز ارزها

روزانه هزاران خبر در بازار رمز ارزها منتشر می‌شود که رصد تمام آن‌ها از عهده معامله‌گران خارج است. یک تیم حرفه‌ای در تحریریه صرافی ایرانیکارت به‌صورت دائمی اخبار بازار رمز ارزها را رصد می‌کنند.

سپس گزیده‌ای از مهم‌ترین خبرها را در اختیار معامله‌گران ایرانی فعال در این بازار قرار می‌دهند. به‌این ترتیب شما می‌توانید بدون نیاز به صرف زمان اضافی تمامی اتفاقات مهم در بازار را از طریق ایرانیکارت رصد کنید.

5. نمودار قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال

نمودار قیمت ارزهای دیجیتال برای معامله‌گران بازار حکم هوایی را دارد که تنفس می‌کنند. یک معامله‌گر باید همواره نیم نگاهی به نمودار قیمت رمزارزها داشته باشد.

در صرافی ایرانیکارت امکان خرید و فروش بیش از 700 ارز دیجیتال فراهم شده است. ضمن اینکه نمودار قیمت لحظه‌ای هر یک از این ارزهای دیجیتال نیز به‌همراه ابزارهای تحلیل تکنیکال در اختیار معامله‌گران قرار گرفته است.

6. نمودار شاخص‌های مهم مانند دامیننس بیت کوین و تتر

شاخص‌های مهمی در بازار رمز‌ارزها وجود دارند که شما به‌عنوان یک معامله‌گر باید روی آن‌ها تسلط داشته باشید. به‌عنوان مثال می‌توان به دامیننس بیت کوین و تتر اشاره کرد.

به زبان ساده این شاخص نشان می‌دهد که چه میزان از مجموع نقدینگی موجود در بازار رمز ارزها در بیت کوین و تتر قرار دارد. با استفاده از نمودار دامیننس بیت کوین و تتر می‌توان پیش‌بینی‌های دقیقی را از روند قیمت ارزهای دیجیتال ارائه کرد. در صرافی ایرانیکارت، نمودار دامیننس بیت کوین و تتر در اختیار معامله‌گران قرار دارد.

کلام پایانی

در این مطلب مزایای بررسی بازار ارز دیجیتال با صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت را بررسی کردیم. بار دیگر لازم است در پایان تاکید کنیم که بدون پایش وضعیت بازار به‌هیچ عنوان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال تصمیم‌گیری نکنید. ضمن اینکه وسواس بیش از حد نیز به‌خرج ندهید؛ چرا که هیچ‌کس نمی‌تواند تمام اتفاقاتی که در این بازار رخ می‌دهند را بررسی کند. در عوض تعداد محدودی از رمز ارزها را انتخاب کنید و آن‌ها را به‌صورت دائمی در واچ لیست خود قرار دهید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.