کدخبر :282452 پرینت
15 تیر 1402 - 11:32

آغاز تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات پس از اعلام نظر وزارتخانه‌های رفاه و ارتباطات

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: برای تبدیل وضعیت ایثارگران، طی دو سه هفته گذشته هماهنگی‌ها انجام شده تا وزارت رفاه و وزارت ارتباطات توافق نامه خود را با ما پاراف کنند، لذا با اعلام نظر وزارتخانه ها این طرح شروع و عملیاتی خواهد شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر ابراهیم محمودزاده، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در مجمع سالیانه این شرکت پیرامون پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات، گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان پایان سال ۱۴۰۱ تا ۱۵ مردادماه پرداخت خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: پرداخت مطالبات بازنشستگان بابت خواربار، تا پایان شهریور ماه پرداخت و نهایی خواهد شد و از مدیران مناطق قول گرفته ایم تا در امر پرداخت تسریع کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: بحث تبدیل وضعیت ایثارگران طراحی شده و طی دو سه هفته گذشته هماهنگی‌ها انجام شده تا وزارت رفاه و وزارت ارتباطات توافق نامه خود را با ما پاراف کنند، لذا با اعلام نظر وزارتخانه ها این طرح شروع و عملیاتی خواهد شد.

در ادامه مهندس مجید سلطانی، اظهار کرد: خرداد ماه سال 1400 مصوبه شورای رقابت در خصوص افزایش تعرفه ها ابلاغ شد و بر اساس پیگیری ها، شورای رقابت فرمول را تصویب کرد و در کمیسیون مقررات عددگذاری شد، اما تصمیمی در دولت قبل گرفته نشده و در آذر ماه سال 1401 عددی به طور میانگین بر اساس صورت های مالی تصویب شد، اما به مرحله ابلاغ نرسید.

وی، ادامه داد: در نهایت تعرفه بخش خانگی تصویب شد و در شهریور ماه ابلاغ شد که البته بخشی از آن تاکنون ابلاغ نشده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در سال 1400 تا 1401 با افزایش 57 درصدی حداقل حقوق بر اساس وزارت کار، سه هزار میلیارد به هزینه های مخابرات افزوده شد و خرداد 1400 مصوبه شورای رقابت آمد و اگر با عدد اعلامی کمیسیون تنظیم مقررات، موافقت می شد، 5.70 میلیارد به درآمد مخابرات افزوده می شد و نه تنها مطالبات بازنشستگان تامین می شد بلکه سود سهامدارن نیز پرداخت می شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.