کدخبر :282381 پرینت
13 تیر 1402 - 19:53

بیدخام به سیتنا: مانعی برای ادامه فعالیت شرکت مخابرات وجود ندارد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به نامه ارسالی از سوی سازمان محترم تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص پروانه شرکت مخابرات ایران، در محتوای نامه و موارد اشاره شده خلاء های قانونی و حقوقی زیادی وجود دارد.

متن خبر

محمدرضا بیدخام در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون نامه‌ی اخیر رگولاتوری مبنی بر مخالفت با درخواست تمدید پروانه شرکت مخابرات ایران، گفت: با توجه به نامه ارسالی از سوی سازمان محترم تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص پروانه شرکت مخابرات ایران، در محتوای نامه و موارد اشاره شده خلاء های قانونی و حقوقی زیادی وجود دارد، که با پاسخ های مستدل و مستند شرکت مخابرات قطعا مسیر تمدید پروانه این شرکت هموار خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: با توجه به مفاد پروانه فعلی شرکت مخابرات ایران، مانعی برای ادامه فعالیت این شرکت وجود ندارد.

گفتنی است؛ در نامه‌ای که از سوی مخابرات فردا منتشر شده است، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با درخواست تمدید پروانه فعالیت شرکت مخابرات ایران در زمینه ارتباطات ثابت و همراه و انتقال داده، مخالفت کرده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.