کدخبر :282090 پرینت
06 تیر 1402 - 14:31

گزارش تصویری سیتنا از حضور گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در نمایشگاه الکامپ 1402

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در بخش‌ها و حوزه‌های فروش آنلاین، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ، میزبان مخاطبان و متخصصان است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک)، اقدامات، فعالیت ها، برنامه ها و طرح های خود را در حوزه هوش مصنوعی، تجارت الکترونیک، فناوری و IOT به بازدیدکنندگان متخصص و علاقمند معرفی کرده است.

همچنین این مجموعه از طریق حضور مدیران و کارشناسان خود در رویداد الکامپ، تقویت شبکه سازی نخبگانی را در دستور کار داده و علاوه بر ارتباط گیری با متخصصان، به جذب نیروهای مستعد و علاقمند به فعالیت در این حوزه می‌پردازد.

تیم IOT انتخاب الکترونیک در این دوره از نمایشگاه الکامپ، چندین محصول مجهز به فناوری اینترنت اشیاء را معرفی کرده است. تیم اسنواتِک (مرکز نوآوری و توسعه فناوری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک) و بخش نوآوری این مرکز برای رونمایی از سامانه Open Snowa در این نمایشگاه حضور یافته اند.

بیمه “دال” هم یکی دیگر از زیر مجموعه های گروه انتخاب است که به عنوان سامانه مشاوره، مقایسه و خرید بیمه و نخستین مرکز تماس تخصصی صنعت بیمه با حضور در نمایشگاه الکامپ، از سایت و سامانه پاسخگویی خود رونمایی کرده است.

گفتنی است؛ گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با حدود چهار دهه سرمایه گذاری پایدار در عرصه تولید و صنعت، با نگاه توسعه ای و زیرساختی وارد عرصه های نوین فناوری مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و تجارت الکترونیک شده است.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.