کدخبر :281924 پرینت
03 تیر 1402 - 10:26

چه زمانی شیر روشویی پایه بلند مناسب شماست؟

شیرآلات بلند در عین زیبایی و مدرن بودن، دارای کاربردهای خاص تری نیز است.

متن خبر

گزارش آگهی/ احتمالاً تا به حال با انواع شیر روشویی پایه بلند رو به رو شده اید. شیرآلات بلند در عین زیبایی و مدرن بودن، دارای کاربردهای خاص تری نیز است. امّا چطور بدانید که چطور بهترین شیر روشویی پایه بلند را انتخاب نمایید و آیا شیر پایه بلند روشویی مناسب شما هست یا خیر؟ در ادامه مواردی مانند قیمت شیر روشویی پایه بلند، انواع روشویی و سایر نکاتی که در زمان خرید شیرآلات بلند باید مد نظر داشته باشید آورده شده است.

قیمت شیر روشویی پایه بلند

شیر روشویی پایه بلند به دلیل ارتفاع بلند تر خود معمولاً وزن بالاتری نیز دارد چون ابعاد بزرگتر نیاز به استفاده از متریال بیشتر در زمان ساخت دارد. به همین دلیل قیمت شیر روشویی پایه بلند نیز بیشتر از همان مدل شیرآلات روشویی معمولی است. البته که شیر پایه بلند روشویی نیز دامنه قیمتی شیر روشویی پایه بلند ارزان تا لوکس دارد و معمولاً برای افردای که قصد خرید شیرآلات بلند دارند قابل دستیابی است. کافی است بررسی کافی انجام دهید تا از برندی معتبر شیرآلات استاندارد، قیمت مناسب و با کیفیتی تهیه نمایید.

شیر روشویی پایه بلند یکی از محبوب ترین انواع شیر روشویی است. پایه شیر روشویی در شیرآلات پایه بلند ارتفاع بیشتری نسبت به پایه شیرآلات روشویی معمولی دارد و امکان نصب این نوع شیرآلات در کنار سینک های کاسه ای (کابینتی) را فراهم می آورد. قیمت شیر روشویی پایه بلند متنوع است و از شیر روشویی پایه بلند ارزان تا لوکس را شامل می شود. نکته مهم در زمان خرید شیر پایه بلند روشویی، در نظر گرفتن ارتفاع لبه سینک و محل قرار گرفتن دسته اهرمی شیر است.

نکات حائز اهمیت در زمان خرید شیر روشویی پایه بلند

در زمان خرید شیر روشویی پایه بلند، نکات زیر را فراموش نکنید:

  • هماهنگی ارتفاع شیر روشویی پایه بلند با ارتفاع دیواره سینک کاسه ای
  • طول آبریز شیر روشویی پایه بلند باید مناسب و کافی باشد.
  • دارا بودن گارانتی معتبر
  • محل قرار گرفتن دسته شیر پایه بلند روشویی: این دسته نباید بعد از نصب با دیواره سینک و یا دیوار برخورد کند.
  • آبکاری شیر روشویی پایه بلند مورد نظرتان نباید خط و خش داشته باشد.
  • سطح شیر روشویی پایه بلند مورد نظر شما نباید موج داشته باشد.
  • طراحی مدرن و به روز آن که می تواند به صورت ست با سایر شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی خریداری شود.

شیر روشویی

آیا شیر روشویی پایه بلند برای شما مناسب است؟

شیر پایه بلند روشویی برای هر نوع سینک روشویی مناسب نیست. مثلا اگر یک سینک روشویی معمولی دارید، که از قدیم در اکثر سرویس های بهداشتی پیدا می شد، یک شیر پایه بلند فقط باعث پاشیده شدن آب به بیرون و ناهمخوانی شیرآلات با سینک خواهد شد. در صورتی که شرایط زیر را دارید یک شیر روشویی پایه بلند مناسب شماست:

اگر در خانه کودک خردسال دارید...

اگر در خانه کودک خردسال و یا نوزاد دارید که استحمام آن ها را معمولاً در سینک روشویی انجام می دهید، یک شیر روشویی پایه بلند می تواند ارتفاع لازم برای سهولت شستشو را فراهم آورد. علاوه بر این، آبریز بعضی از شیرآلات بلند از محل اتصال به تنه و بر روی محور افقی می چرخد و امکان رساندن آب به جهت های مختلف را فراهم می آورد.

اگر سینک روشویی شما از نوع کاسه ای یا کابینتی است...

شیر روشویی مناسب برای نصب در کنار روشویی کابینتی معمولاً از نوع پایه بلند است و یا یک شیر روشویی معمولی با آبریزی بلند است که بر روی بخشی سکو مانند در کنار سینک قرار می گیرد. شیرآلات پایه بلند ارتفاع بلند دیواره سینک را پوشش می دهد و چون دسته اهرمی کنترل آب در بالای آن تعبیه شده است با دیواره  برخورد نمی کند. پس در زمان خرید شیر روشویی، انواع روشویی را نیز در نظر داشته باشید.

انواع روشویی را می توان از نظر محل نصب به روشویی دیواری، پایه دار و کنسولی دسته بندی کرد. روشویی دیواری ممکن است از نوع روشویی کابینتی، بدون کابینت و نیم پایه باشد. روشویی پایه دار در انواع کابینت دار و پِدِستال (بدون کابینت) تولید می شود. روشویی کنسولی نیز در واقع ترکیبی از مدل دیواری و پایه دار است. علاوه بر این، روشویی گوشه ای برای نصب در کنج دیوار به صورت دیواری و پایه دار، کابینتی و بدون کابینت طراحی شده است.

شیر روشویی

اگر از طرفداران دکوراسیون مدرن و مینیمال هستید...

از نظر ظاهری نیز شیرآلات پایه بلند دارای طراحی مدرن است و فضایی مینیمال ایجاد می کند. شیر پایه بلند روشویی در کنار یک سینک کاسه ای جذابیت بسیاری دارد و حس لوکس بودن را منتقل می کند. معمولاً انواع ست شیرآلات دارای شیر روشویی پایه بلند نیز هست تا در صورت تمایل بتوانید آن را با سایر شیرآلات سرویس حمام و دستشویی هماهنگ کنید.

همانطور که بررسی شد...

شیر روشویی پایه بلند یکی از انواع شیرآلات روشویی است که به نسبت شیرآلات رایج روشویی، جدیدتر به حساب می آید. این نوع شیرآلات ارتفاع بلندی دارد و برای نصب در کنار روشویی کابینتی مناسب است. انواع روشویی نیز در بازار عرضه می شود و باید دقت داشته باشید که ارتفاع سینک با ارتفاع شیر بلند روشویی هماهنگی داشته باشد. اگر در خانه کودک خردسال دارید که در زیر شیر روشویی او را استحمام می کنید، اگر طرفدار دکوراسیون مدرن هستید و اگر روشویی کاسه ای را در سرویس بهداشتی و حمام می پسندید شیر روشویی پایه بلند مناسب شماست. انواع شیر روشویی پایه بلند در کارخانه تولید شیرآلات تولید می شود و کافی است با بررسی دقیق مدل ها مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.