برگزاری جلسه رسیدگی به شکایات باز سامانه 195 استانهای گیلان و قزوین
در این جلسه از سلسله جلسات کمیته حفاظت از حقوق مصرفکننده، ۲۰ شکایت ثبت شده توسط مشترکان استانهای گیلان و قزوین در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) که پیشتر در فرآیند تعیین شده این سامانه به نتیجه نرسیده بود، رسیدگی و در مورد آنها تصمیمگیری شد.
به گزارش سیتنا، با توجه به گزارش مناطق مخابراتی استانهای گیلان و قزوین، مشکل مربوط به ۱۰ شکایت رفع و این شکایات مختومه شدند. علاوه بر این، برای ۱۰ شکایت باقیمانده نیز تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ مهلت تعیین شد.
در این جلسه مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، نمایندگان روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، مدیرکل منطقه شمال غرب رگولاتوری، مدیران مناطق مخابراتی استان گیلان و نماینده شرکت مخابرات ایران حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور رسیدگی به شکایات مشترکان در سرتاسر کشور، به صورت منظم جلساتی را برگزار کرده و شکایات ثبت شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که بعد از سپری شدن فرآیند معمول از سوی اپراتورها، همچنان بدون جواب باقیمانده است را بررسی میکند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید