کدخبر :280392 پرینت
22 اردیبهشت 1402 - 14:08

این زن محتمل‌ترین گزینه برای مدیرعاملی توئیتر است

پس از آنکه ایلان ماسک، مالک توئیتر اعلام کرد که یک زن را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت استخدام خواهد کرد، وال استریت جورنال گزارش داد که لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی شرکت رسانه‌ای ان‌بی‌سی یونیورسال در حال مذاکره برای این پست است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ایلان ماسک روز پنجشنبه در توئیتی نوشت که مدیرعامل جدید توئیتر تا شش هفته دیگر کار خود را آغاز خواهد کرد.

او افزود که از این پس خودش نقش مدیر اجرایی و مدیر ارشد فناوری این شبکه اجتماعی را خواهد داشت تا بر محصولات، نرم‌افزارها و عملیات نظارت داشته باشد.

این میلیاردر و کارآفرین آمریکایی نام مدیرعامل جدید توئیتر را فاش نکرد، اما وال استریت جورنال گزارش داد که لیندا یاکارینو مدیر اجرایی شرکت رسانه‌ای ان‌بی‌سی یونیورسال در حال مذاکره برای این کار است.

ماسک که پس از خرید ۴۴ میلیارد دلاری شرکت توئیتر در ماه اکتبر سال گذشته به عنوان مدیرعامل این شرکت کار خود را شروع کرد، در ماه دسامبر گفت به محض یافتن فرد دیگری، از این سمت کناره‌گیری خواهد کرد.

رییس تسلا و اسپیس ایکس برای این واگذاری یک نظرسنجی انجام داد که در آن حدود ۱۷ میلیون نفر شرکت کردند و ۵۷ درصد گفتند که او باید از ریاست توئیتر کناره‌گیری کند.

توئیت جدید ایلان ماسک بازارهای سهام را نیز متحول کرد و ارزش سهام تسلا در بازار وال استریت بیش از دو درصد افزایش یافت، زیرا حضور ماسک در توئیتر نگرانی‌هایی را درباره مدیریت تسلا به وجود آورده بود.

ماسک از زمان تصاحب توئیتر تاکنون، تغییرات بزرگی در این شرکت ایجاد کرده و در همان روزهای آغازین کارش برخی از مدیران و سپس هزاران کارمند را از کار برکنار کرد.

بر اساس برآوردها، توئیتر اکنون به جای ۷۵۰۰ کارمند، حدود دو هزار کارمند دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.