کدخبر :280016 پرینت
12 اردیبهشت 1402 - 16:27

تسلا قیمت خودروهایش را در آمریکا، کانادا، ژاپن و چین افزایش داد

شرکت خودروسازی تسلا قیمت محصولاتش را تا ۲۹۰ دلار آمریکا در چهار کشور آمریکا، کانادا، ژاپن و چین افزایش داد؛ در حالی که این کمپانی از ابتدای سال جاری قیمت پرفروش‌ترین محصولاتش را چند بار کاهش داده بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، افزایش قیمت خودروهای تسلا در ایالات متحده، چین، کانادا و ژاپن در حالی صورت می‌گیرد که این کمپانی از ابتدای سال جاری قیمت پرفروش‌ترین محصولاتش را چند بار کاهش داده بود.

این اولین بار است که تسلا قیمت دو خودروی پرفروش خود را به طور همزمان در چند بازار جهانی بالا می‌برد. با این حال قیمت این محصولات همچنان از قیمت آنها در ماه ژانویه کمتر است.

شرکت خودروسازی تسلا، از زمان شروع فعالیت خود تا به امروز عملکردی چشمگیر از خود به جا گذاشته است. از زمان تأسیس این شرکت هدف اصلی بنیان‌گذاران آن تولید خودروهایی بود که سازگار با محیط ‌زیست باشند. با این وجود، می‌توان گفت که در سال‌های اخیر به این هدف و موفقیت دست ‌یافته‌اند.

یکی دیگر از هدف‌های این شرکت، تولید خودرو با امکان رانندگی خودکار یا همان اتوپایلت است. این سیستم رانندگی نیمه‌خودکار معمولاً برای مسیرهای طولانی‌مدت در بزرگراه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تسلا موتورز اعلام کرده است که قابلیت رانندگی خودکاری که در خودروهای خود تعبیه کرده است می‌تواند احتمال تصادف را تا حد بسیار زیادی در سطح جهان کاهش دهد. همچنین این شرکت برای گسترش سیستم رانندگی خودکار، فعالیت‌های زیادی انجام داده است و برنامه‌های بزرگ‌تری را هم برای آینده خود دارد. همچنین از دیگر قابلیت‌های این خودرو می‌توان به پارک خودکار و خروج خودرو از گاراژ به‌صورت اتوماتیک اشاره کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.