کدخبر :279879 پرینت
09 اردیبهشت 1402 - 13:09

اعلام زمان فعال شدن امکان انصراف از مرحله اول طرح پیش‌فروش خودرو

سخنگوی وزارت صمت گفت: با توجه به اشتباهی که برخی متقاضیان در مورد انصراف از طرح پیش‌فروش خودرو داشتند، این گزینه برای ویرایش افراد نوبت‌دهی شده در سال ۱۴۰۳ موقتا غیر فعال شد و حتما بعد از دهم اردیبهشت ماه برای کسانی که قصد انصراف و شرکت در ثبت‌نام مرحله دوم را دارند، فعال می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، امید قالیباف گفت: متقاضیان تبدیل وضعیت خودرو در سامانه یکپارچه خودرو تا فردا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند.

وی افزود: با توجه به اشتباهی که برخی متقاضیان در مورد انصراف از طرح داشتند، این گزینه برای روزهای ویرایش افراد نوبت دهی شده در سال ۱۴۰۳ موقتا غیر فعال شد و حتما بعد از دهم اردیبهشت برای کسانی که قصد انصراف و شرکت در ثبت نام مرحله دوم را دارند فعال می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: کسانی که به اشتباه در مدت ویرایش از طرح انصراف داده اند به حالت اول برگشت داده شده‌اند.

قالیباف بیان داشت: متقاضیان پیش از انجام مراحل اطلاعیه نمایش داده شده را مطالعه کنند.

گفتنی است؛ سامانه یکپارچه خودرو از پنجم اردیبهشت ماه سال جاری امکان تغییر خودرو برای متقاضیانی که موعد تحویلشان ۱۴۰۳ بود را فراهم کرد اما بعضی افراد به اشتباه از کل طرح انصراف دادند.

وزارت صمت هم اعلام کرد متقاضیانی که برای تغییر خودروی انتخابی به اشتباه گزینه «انصراف» را زده‌اند، دوباره به سامانه فروش بازمی‌گردند تا بتوانند خودروی خود را تغییر دهند.

حالا سامانه دچار یک مشکل دیگر شده و افرادی که می‌خواهند از این طرح انصراف دهند و در مرحله دوم ثبت‌نام کنند امکان انصراف ندارند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.