کدخبر :278264 پرینت
20 اسفند 1401 - 10:30

ارسال بالاتر آثار در شاد به نسبت پیام رسان‌های دیگر در پویش‌های شبکه امید

مدیر گروه تولید برنامه شبکه امید، می گوید: از بعد از اعمال محدودیت های اینترنتی، برخی پویش‌ها را سمت شبکه شاد آوردیم و نکته جالب این بود که بسیاری از نوجوان‌هایی که در شبکه شاد حضور داشتند و برنامه های درسی خود را از دوران کرونا تا کنون در این شبکه گذراندند، از پویش‌هایی که ما مشترکا با شبکه شاد داشتیم، استقبال کردند و ارسال آثار به خوبی به نسبت پیام رسان‌های دیگر که همکاری داشتیم، انجام شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شبکه دانش آموزی شاد، در راستای ارتقای خدمات خود و همچنین ارائه توانمندی‌ها، با مجموعه های مختلف همکاری و تعامل برقرار کرده است.

در همین راستا، پیرامون تعامل این شبکه دانش آموزی با شبکه امید که یکی از مجموعه‌هایی است که با شاد در حال همکاری است، در تولید بومی شماره 90 ماهنامه نسل چهارم با محمدحسین لطفعلی زاده، مدیر گروه تولید برنامه شبکه امید به گفت‌وگو نشستیم که مشروح آن به شرح ذیل است:

محمدحسین لطفعلی زاده، مدیر گروه تولید برنامه شبکه امید در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون همکاری این مجموعه با شبکه شاد، گفت: تقریبا از بعد از اعمال محدودیت های اینترنتی، برخی پویش‌ها را سمت شبکه شاد آوردیم. نکته جالب این بود که بسیاری از نوجوان‌هایی که در شبکه شاد حضور داشتند و برنامه های درسی خود را از دوران کرونا تا کنون در این شبکه گذراندند، از پویش‌هایی که ما مشترکا با شبکه شاد داشتیم، استقبال کردند و مخاطب خوبی داشتیم و ارسال آثار به خوبی انجام شد.

ارسال بالاتر آثار در شاد به نسبت پیام رسان‌های دیگر

وی، ادامه داد: برنامه «پاس گل» را به مناسبت جام جهانی روی آنتن شبکه امید بردیم که در این پویش مخاطبان باید برای ما آثار خود را ارسال می‌کردند. در شاد به نسبت پیام رسان‌های دیگر که همکاری داشتیم، تعداد آثار بالاتر بود و استقبال خوبی از برنامه شد که حدود 68 هزار نفر عضو داشت.

لطفعلی زاده، افزود: پویش بعدی «قصه ما» بود که به مناسبت شب یلدا با همکاری آموزش و پرورش و شاد برگزار شد و شبکه امید و شبکه کودک نیز همکاری کردند. در مجموع حدود هفت هزار اثر در این برنامه به دست ما رسید که باز هم همکاری خوبی بین ما و شاد بود.

مدیر گروه تولید برنامه شبکه امید، خاطرنشان کرد: سومین کار برای ایام فاطمیه و ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی بود به نام «نسل قاسم» که مسابقه ای برگزار شد و برنامه‌ای هم در شبکه امید با همکاری شاد داشتیم. هر روز 10 سوال تستی از کتاب مرتبط با حاج قاسم پرسیده می‌شد و به سه نفر جایزه اهدا می‌شد. تعامل خوبی بین مخاطب نوجوان و بزرگسال هم بود. تعداد مخاطبان روزانه از هزار نفر شروع و به حدود 15 هزار مخاطب رسید و همچنان هم این برنامه ادامه دارد.

وی، اظهار کرد: از همین کانال نیز تبلیغی قرار دادیم که مجموعه‌های دانش آموزی هم می‌توانند حضور داشته باشند و کار مشترک با نهادهای دانش آموزی همچون بسیج دانش‌آموزی، مدارس صدرا و نهادهای دیگر را برای شهادت حاج قاسم شروع کردیم به نام «نسل سلیمانی» که بچه‌ها باید به نیت شهید سلیمانی کار خیری را انجام می‌دادند و آثار را ارسال می‌کردند. برنامه زنده ای هم در همین راستا با شاد داشتیم که حدود 650 هزار نفر تقریبا عضو داشت که همکاری خوبی بین ما و شاد بود.

لطفعلی زاده، افزود: پس از پاس گل با همکاری شاد که مخاطب خوبی هم داشت، قرار شد تعامل ما با فضای مجازی از طریق شبکه شاد باشد، چراکه هم فعال هستند و هم در تعامل با شاد مخاطب خوبی داشتیم، لذا کانال برنامه‌ها را در شاد ایجاد کردیم و در حال حاضر نیز برنامه باشگاه امید را در فضای شاد داریم.

وی، گفت: برنامه راز جزیره هم در شاد برگزار می‌شود. باقی برنامه‌هایی که داریم در شاد است. همچنین برنامه رادیویی تعاملی هم در دست داریم به نام رادیو مدرسه که اصل تعامل آن با شاد است. همین مسیر همکاری را در شاد پیش می بریم، چراکه امکاناتی که در اختیار قرار می‌دهد و ویژگی‌هایی که دارد برای مخاطب مطلوب است.

لطفعلی زاده، تاکید کرد: برنامه‌های استارت نخورده ای هم داریم که در شاد کلید می‌خورد و امیدواریم تعامل دو طرفه نیز با مخاطب در شاد داشته باشیم، برای پویش‌هایی همچون نوروز و غیره نیز درگاه اصلی ما شاد خواهد بود.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.