کدخبر :277580 پرینت
30 بهمن 1401 - 14:10

شیائومی هوای قشر کم‌ درآمد را هم دارد

قیمت بالای گوشی‌های هوشمند موجود در بازار تبدیل به یک دغدغه برای مردم شده که به دلیل درآمد کم، قادر به تهیه آن نیستند، اما شیائومی با عرضه محصولی میان‌رده و کاربردی با قیمت مناسب سعی در رفع این چالش داشته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت Redmi زیر مجموعه شیائومی با تولید و عرضه گوشی مدل Redmi A1 plus که از لحاظ فنی عملکردی قابل قبول و کاربردی دارد، سعی در رفع دغدغه جوانان و اقشار کم‌درآمد برای تهیه گوشی هوشمند داشته است.

استقبال از این گوشی تلفن نشان می‌دهد که Redmi در سیاست‌گذاری خود موفق بوده و توانسته تا حدودی نبض بازار را در بین قشر متوسط در دست بگیرد.

این گوشی دارای صفحه نمایشی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IPS با اندازه ۶.۵ اینچ بوده و کیفیت صفحه نمایش آن HD+ است. همچنین در قسمت زیر صفحه نمایش حسگر اثر انگشت دارد.

دوربین دو هسته‌ای هشت مگاپیکسلی این گوشی در پشت، دوربین لنز ماکرو دو مگاپیکسلی، با فلاش LED در پشت، دوربین جلوی پنج مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، ونیز ویژگی‌ها و تکنیک‌های تنظیم تصویر و روشنایی عالی از امکانات ثبت تصویری این مدل از Redmi به شمار می‌رود.

منبع تغذیه این گوشی یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۰ واتی بهره برده و با درگاه شارژ میکرو USB می‌تواند بیش از دو روز دوام بیاورد.

رم این موبایل دو گیگابایت، حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت و سیستم عامل آن Android 12 GO است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.